KudoZ home » English to Croatian » Chemistry; Chem Sci/Eng

proprietary thermal-set

Croatian translation: zaštićeni, toplinski očvrsnut


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:proprietary thermal-set
Croatian translation:zaštićeni, toplinski očvrsnut
Entered by: Darko Kolega

23:33 Sep 30, 2011
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Chemistry; Chem Sci/Eng / izlaganje opasnim tvarima
English term or phrase: proprietary thermal-set
Through the process of microencapsulation, tiny droplets of n-docosane have been coated with a proprietary thermal-set wall material, converting it into a powder.


ovaj dio me muči...

hvala!
Darko Kolega
Croatia
zaštićeni, toplinski očvrsnut
Explanation:
Sudeći po konstrukciji rečenice i poveznici "thermal-set", rekao bih da se radi o atributu, što znači da bi cijela konstrukcija značila: "... male kapljice n-docosana ovijene su (vlasnički) zaštićenim toplinski očvrsnutim materijalom koji tvori stijenku, pretvarajući ih tako u prah." Thermal-set ovdje znači da je ovoj očvrsnut promjenom toplinskog režima - ili polimerizacijom uslijed zagrijavanja ili se, jednostavnije, ovoj nanosi pri višoj temperaturi gdje je tvar tekuća, a stvrdnjava se hlađenjem, za razliku od mikrokapsuliranja otopinama i suspenzijama gdje je za stvrdnjavanje potrebno otparavanje otapala.
Selected response from:

drazenborcic
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4zaštićeni, toplinski očvrsnut
drazenborcic
3zaštićeni/brandirani termoset materijalDinap


  

Answers


6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zaštićeni/brandirani termoset materijal


Explanation:
kao stijenka kapsule, termoset plastika - vrsta polimera

--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs (2011-10-01 05:56:22 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.gradst.hr/Portals/9/docs/katedre/Gradjevinski mat...

Ajmo ovako: zaštićeni/brandirani termostabilni materijal (za stijenku kapsule).

Jer imamo termoplastične i termostabilne polimere! Thermo-set su termostabilni

Dinap
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 296

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zaštićeni, toplinski očvrsnut


Explanation:
Sudeći po konstrukciji rečenice i poveznici "thermal-set", rekao bih da se radi o atributu, što znači da bi cijela konstrukcija značila: "... male kapljice n-docosana ovijene su (vlasnički) zaštićenim toplinski očvrsnutim materijalom koji tvori stijenku, pretvarajući ih tako u prah." Thermal-set ovdje znači da je ovoj očvrsnut promjenom toplinskog režima - ili polimerizacijom uslijed zagrijavanja ili se, jednostavnije, ovoj nanosi pri višoj temperaturi gdje je tvar tekuća, a stvrdnjava se hlađenjem, za razliku od mikrokapsuliranja otopinama i suspenzijama gdje je za stvrdnjavanje potrebno otparavanje otapala.

drazenborcic
Specializes in field
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 132