KudoZ home » English to Croatian » Chemistry; Chem Sci/Eng

repellant (bitter)

Croatian translation: odbojna (gorka) tvar


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:repellant (bitter)
Croatian translation:odbojna (gorka) tvar
Entered by: Darko Kolega

22:49 Feb 22, 2012
English to Croatian translations [PRO]
Medical - Chemistry; Chem Sci/Eng / izlaganje opasnim tvarima
English term or phrase: repellant (bitter)
This product contains an approved repellant (bitter), for the purpose of avoiding the risk of accidental ingestion

kako nazvati ovu tvar??

hvala na pomoći
Darko Kolega
Croatia
odbojna (gorka) tvar
Explanation:
I u hrvatskom se odbojne tvari nazivaju repelentima, ali se to uglavnom odnosi na miris. Mislim da bi ovako bilo jasnije. Ne nalazim reference, ali se prisjećam tumačenja denaturacije alkohola (etanola) kojem se dodaju takve tvari da se ne bi mogao koristiti u prehrambene svrhe (ako na njega nije plaćena posebna trošarina).
Selected response from:

drazenborcic
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4odbojna (gorka) tvar
drazenborcic
3repelent (gorki)
Natasa Djurovic


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
odbojna (gorka) tvar


Explanation:
I u hrvatskom se odbojne tvari nazivaju repelentima, ali se to uglavnom odnosi na miris. Mislim da bi ovako bilo jasnije. Ne nalazim reference, ali se prisjećam tumačenja denaturacije alkohola (etanola) kojem se dodaju takve tvari da se ne bi mogao koristiti u prehrambene svrhe (ako na njega nije plaćena posebna trošarina).

drazenborcic
Specializes in field
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 132
Notes to answerer
Asker: hvala majstore!


7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
repelent (gorki)


Explanation:
repellant-repelent, sredstvo protiv insekata

Hemijski rečnik, A. Mihailidi

Natasa Djurovic
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 24