KudoZ home » English to Croatian » Computers (general)

installation screen

Croatian translation: Instalacijski prozor


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:installation screen
Croatian translation:Instalacijski prozor
Entered by: misterno

23:24 Dec 1, 2003
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers (general) / computers
English term or phrase: installation screen
If AutoPlay is enabled on your computer, installation screen will appear automatically.
misterno
Instalacijski prozor
Explanation:
Prozor instalacije,
instalacijski okvir.

Radi se o okviru ili prozoru koji se otvara automatski.
U inf. govru najčešće se gvorori "prozor", iako nije baš doslovan prijevod.
Selected response from:

Andjelo Miklic
Grading comment
prihvatljivije za siru publiku
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3Instalacijski prozor
Andjelo Miklic
5 +2zaslon za instalaciju
Gordana Podvezanec
5 +2Instalacijski zaslonbergazy


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
Instalacijski zaslon


Explanation:
[PDF] Rasporedi
Format datoteke: PDF/Adobe Acrobat - HTML verzija
... aScRasporedi - Priručnik 3 6. Tada će Vas instalacijski program pitati ... rasporeda
Nakon pokretanja programa, pojavljuje se slijedeći zaslon: Raspored može ...
www.asccompany.com/timetables/documents/ aScTimeTables_Manual_Croatia.pdf - Slične stranice

i drugi izvori.U tražilicu upišite:zaslon,screen i vidjet ćete.

bergazy
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 7

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  A.Đapo
8 hrs

agree  Darija Racanovic
9 hrs

8 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
zaslon za instalaciju


Explanation:
upute za instalaciju CE encoding-a za mac
... se na ekran sa slike 1. Pokrenite instalaciju. ... 5. ovako bi trebao izgledati preference
ekran Netscape Communicatora. ... Ovaj je dokument namijenjen za čitanje u ...
www.macabacus.hr/ceupute.html - 7k - Spremljeno - Slične stranice

Instalacija
... Nakon ovog ekrana pojavljuje se ekran za proveru odabranih parametara. ... Ukoliko
ste saglasni sa svim parametrima vezanim za INSTALACIJU pritisnite taster ...
www.pttimenik.co.yu/instal.htm - 9k - Spremljeno - Slične stranice

[PDF] UPUTSTVO ZA INSTALACIJU FX APLIKACIJE NA WINDOWS PLATFORMI v 2.1
Format datoteke: PDF/Adobe Acrobat
... je u okviru Security paketa postavljen link za instalaciju podrške za 128-bitnu ... Izaberite
opciju kojom prihvatate potom sledi ekran dobrodošli - Next ...
www.deltabanka.co.yu/ download%5Ce%20banking%5CE-banking%20uputstvo%20za%20instalaciju%20FX%20i%20WEB%20v%... - Slične stranice

Upute za instalaciju - Mandrake Linux
... prvi CD,; Restartovati sistem,; Pritisnuti [F1] kada se pojavi Mandrake Linux ekran,; ... adapter
za mrežnu instalaciju ili USB CDROM/CDRW za instalaciju sa cdroma. ...
wuarchive.wustl.edu/pub/linux/distributions/mandrake/ 9.0/i586/doc/install/bs/install.htm - 10k - Spremljeno - Slične stranice
dselect Dokumentacija za početnike - Nakon što se dselect ...
... Ako s vašim izborom nema problema, bit ćete vraćeni u glavni zaslon. ... Ovo zaglavlje
nas podsjeća na neke posebne tipke: + Odabire paket za instalaciju. ...
www.debian.org/releases/potato/ alpha/ch-dselect-main.hr.html - 22k - Spremljeno - Slične stranice

Gordana Podvezanec
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in SlovenianSlovenian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  A.Đapo
8 hrs
  -> hvala Damra

agree  Daniela Miklic Belancic
9 hrs
  -> hvala Daniela

7 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
Instalacijski prozor


Explanation:
Prozor instalacije,
instalacijski okvir.

Radi se o okviru ili prozoru koji se otvara automatski.
U inf. govru najčešće se gvorori "prozor", iako nije baš doslovan prijevod.


Andjelo Miklic
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
prihvatljivije za siru publiku

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Daniela Miklic Belancic
2 hrs

agree  Marcel Milic: prva varianta čini mi se boljom
3 hrs

agree  Sandra Milosavljevic-Rothe: instalacijski prozor
3 hrs