In-Plane Switching

Croatian translation: prebacivanje u ravnini

English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Hardware
English term or phrase: In-Plane Switching
Poštovane kolege

Potreban mi je ovaj termin na hrvatskom jeziku, radi se o Dell monitorima. Evo konteksta:

Screen type

Panel type
In-Plane Switching
Viewable area
Diagonal

Active area:
Horizontal
Vertical
Area

Hvala svima!
Đana Šurković
Bosnia and Herzegovina
Croatian translation:prebacivanje u ravnini
Explanation:
prebacivanje u ravnini

--------------------------------------------------
Note added at 43 min (2018-06-24 07:24:12 GMT)
--------------------------------------------------


prebacivanje u ravnini
https://www.acer.com/ac/hr/HR/content/model/UM.FX0EE.005
https://www.download.p4c.philips.com/files/2/221e1hsb_75/221...



preklapanja u ravnini
https://guidemanualpdf.com/manual-11715422/dell-s2718d-manua...
Selected response from:

LogosART
Croatia
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1prebacivanje u ravnini
LogosART
3 +1IPS Tehnologija
milena beba


  

Answers


40 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
in-plane switching
prebacivanje u ravnini


Explanation:
prebacivanje u ravnini

--------------------------------------------------
Note added at 43 min (2018-06-24 07:24:12 GMT)
--------------------------------------------------


prebacivanje u ravnini
https://www.acer.com/ac/hr/HR/content/model/UM.FX0EE.005
https://www.download.p4c.philips.com/files/2/221e1hsb_75/221...



preklapanja u ravnini
https://guidemanualpdf.com/manual-11715422/dell-s2718d-manua...

LogosART
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ratko Rebic: Prijedlog za prvo pojavljivanje termina: IPS tehnologija (In-plane switching – prebacivanje u ravnini)
11 hrs

5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
in-plane switching
IPS Tehnologija


Explanation:
Tip panela – IPS Tehnologija

Panel sa IPS (in-plane switching) tehnologijom
https://www.elipso.hr/informatika/monitori/DELL-U2412/

https://www.google.co.uk/search?ei=t4EvW5nVHYnIwQKq9JmICA&q=...


milena beba
United Kingdom
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ratko Rebic: Prijedlog za prvo pojavljivanje termina: IPS tehnologija (In-plane switching – prebacivanje u ravnini)
6 hrs
  -> Da, traženi prevod je bio samo za tip panela. Hvala:)