KudoZ home » English to Croatian » Construction / Civil Engineering

lag bolt washer

Croatian translation: podloška za vijak za drvo


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:lag bolt washer
Croatian translation:podloška za vijak za drvo
Entered by: Natasa Grubor

18:37 Sep 11, 2006
English to Croatian translations [PRO]
Construction / Civil Engineering
English term or phrase: lag bolt washer
evo ga opet.. sa dodatkom
Natasa Grubor
Bosnia and Herzegovina
podloška za vijak za drvo
Explanation:
podloška za vijak za drvo (sa kvadratnom/četverokutnom ili šesterokutnom glavom)

EUdict:
washer - ...podloška...
(http://www.eudict.com/?lang=engcro&word=washer)


"HRVATSKI SABOR - ZAKON O...
...
73.18 Vijci, matice, vijci za pragove, vijci s kukom, zakovice, klinovi, rascjepke, podloške (uključujući elastične podloške) i slični proizvodi, željezni ili čelični
....
73.18 Screws, bolts, nuts, coach screws, screw hooks, rivets, cotters, cotter-pins, washers (including spring washers) and similar articles, of iron or steel"
(http://www.nn.hr/clanci/medjunarodni/2001/137.htm)
Selected response from:

V&M Stanković
Serbia
Grading comment
Hvala Vesna
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2podloška za vijak za drvo
V&M Stanković
4šešir
Ariana Koši


  

Answers


27 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
šešir


Explanation:
lag bolt washer - šešir udarne tiple

sigurnosni prsten koji dolazi ispod glave vijka


    Reference: http://www.hometips.com/articles/screws_bolts_nails.html
Ariana Koši
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
podloška za vijak za drvo


Explanation:
podloška za vijak za drvo (sa kvadratnom/četverokutnom ili šesterokutnom glavom)

EUdict:
washer - ...podloška...
(http://www.eudict.com/?lang=engcro&word=washer)


"HRVATSKI SABOR - ZAKON O...
...
73.18 Vijci, matice, vijci za pragove, vijci s kukom, zakovice, klinovi, rascjepke, podloške (uključujući elastične podloške) i slični proizvodi, željezni ili čelični
....
73.18 Screws, bolts, nuts, coach screws, screw hooks, rivets, cotters, cotter-pins, washers (including spring washers) and similar articles, of iron or steel"
(http://www.nn.hr/clanci/medjunarodni/2001/137.htm)

V&M Stanković
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 64
Grading comment
Hvala Vesna

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  IVAN-57
1 hr
  -> hvala

agree  Proofreader HR
14 hrs
  -> hvala