KudoZ home » English to Croatian » Cooking / Culinary

simmering rice

Croatian translation: krčkanje/riža koja krčka


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:simmering rice
Croatian translation:krčkanje/riža koja krčka
Entered by: Darko Kolega

17:27 Dec 18, 2010
English to Croatian translations [PRO]
Cooking / Culinary / tehnike kuhanja
English term or phrase: simmering rice
This setting is also ideal for simmering rice, pasta, dumplings and cooking egg custard.


tko zna kuhati sve ovo?
Darko Kolega
Croatia
krčkanje/riža koja krčka
Explanation:
simmer - krčkati
Selected response from:

Dinap
Croatia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4lagano ključanje
Bilanda Ban
5 +1krčkanje/riža koja krčkaDinap
5 +1ključanje/kuhanje
Martina Pokupec


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
ključanje/kuhanje


Explanation:
simmer je način kuhanja tako da voda kipi/kuha/ključa lagano - tako se kuha riža, tijesto, njoki...

al egg custard nisam nikad radila..

Martina Pokupec
Croatia
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Paris Team doo.
14 mins
  -> Hvala Vam!

25 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
lagano ključanje


Explanation:
U biti je to ključanje na laganoj vatri, ali može se i ovako, kraće reći. U svakodnevnom životu najčešće koristim izraz krčkanje, ali vjerujem da je ovo što sam navela gramatički prihvatljivije, a i ljepše zvuči :)

Bilanda Ban
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  drazenborcic
3 hrs

agree  Miomira Brankovic: dinstanje/dunstanje (kuhanje uz malo tekućine na laganoj vatri)
5 hrs

agree  Lingua 5B
17 hrs

agree  meggyy
1 day 13 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
krčkanje/riža koja krčka


Explanation:
simmer - krčkati

Dinap
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Gordana Podvezanec
4 hrs