KudoZ home » English to Croatian » Cooking / Culinary

cream gateaux

Croatian translation: kremasti kolač, torta sa šlagom


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:cream gateaux
Croatian translation:kremasti kolač, torta sa šlagom
Entered by: Darko Kolega

17:48 Dec 18, 2010
English to Croatian translations [PRO]
Cooking / Culinary / tehnike kuhanja
English term or phrase: cream gateaux
evo za kraj - pa što je to točno? njamy

For gentle defrosting, eg. cream gateaux or pastry.
Darko Kolega
Croatia
kremasti kolač
Explanation:
kremasti kolač (često voćni)
gateaux- kremasti kolač (na francuskom)
Selected response from:

tekla1925
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2kremasti kolačtekla1925
4 +1kremaste slastice
Bilanda Ban
5torta sa šlagom
Paris Team doo.
4krem torta
Martina Pokupec


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
krem torta


Explanation:
pogađam prema slikama: http://www.google.hr/images?hl=hr&expIds=17259,23756,24878,2...

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2010-12-18 17:55:03 GMT)
--------------------------------------------------

i da: jako njamy

Martina Pokupec
Croatia
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 8

7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
torta sa šlagom


Explanation:
Za polagano odmrzavanje mesa, peradi, ribe, kruha, torti sa šlagom i svih vrsta zamrznutih gotovih ... Mikrovalne i kombinirane pećnice .... Parne pećnice . ...
http://www.bosch-home.com/hr/članci/članak.html?article=pećn...

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2010-12-18 17:57:30 GMT)
--------------------------------------------------

Odmrzavanje u mikrovalnoj pećnici je brzo, u nekoliko minuta i ..... ili kompotom i šlagom
http://www.scribd.com/doc/37040837/KULINARSTVO-Mikrovalna-Pe...



Paris Team doo.
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 4

13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
kremasti kolač


Explanation:
kremasti kolač (često voćni)
gateaux- kremasti kolač (na francuskom)

tekla1925
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  drazenborcic: U drugom bih se kontekstu prije složio s Paris Team interpretacijom jer je "Tarte a la creme" - torta sa šlagom, no ovdje mi se čini prikladnije ovo - šire tumačenje.
2 hrs

agree  Gordana Podvezanec
6 hrs

17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
kremaste slastice


Explanation:
Gateaux bi mogle biti torte, tortice, pa i razni kolači (sudeći po slikama i receptima na koje nailazim). Može se sve to obuhvatiti izrazom slastice.

Bilanda Ban
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lingua 5B
10 mins