International Translation Day 2017

Join ProZ.com/TV for a FREE event on September 26-27th celebrating International Translation Day! 50+ hours of content, Chat, Live Q&A & more. Join 1,000's of linguists from around the globe as ProZ.com/TV celebrates International Translation Day.

Click for Full Participation
KudoZ home » English to Croatian » Cosmetics, Beauty

body cleansing mousse

Croatian translation: pjena za tusiranje i kupanje


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:body cleansing mousse
Croatian translation:pjena za tusiranje i kupanje
Entered by: Marijana Vujkov

13:10 Jun 21, 2005
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Cosmetics, Beauty
English term or phrase: body cleansing mousse
.
Karen Ordanic
pjena za tusiranje
Explanation:
Tusiranje upucuje na higijenu tijela, pa "tijelo" nije potrebno naglasiti. Postoji i varijanta "pjena za ciscenje tijela", ali je ovde vazno je naglasiti da se radi o tijelu, buduci da postoji i pjena za ciscenje lica i pojedinih delova tijela. Ja licno nisam nailazila na takvu konstrukciju i ne zvuci mi najbolje.
Klub trudnica Sveti Duh
Bradavice perite samo u mlakoj vodi, bez sapuna ili pjena za tuširanje jer ih
time možete dodatno isušiti;; Lijekovi koje majka mora konzumirati ...
www.klubtrudnica.net/dojenje/koliko.htm - 30k - Cached - Similar pages

Pitamo liječnika - Dermatologija
... reduciraju broj bakterija na koži (sapun, pjena za tuširanje “Safeguard”).
... U prodaji se može naći pjena za kupanje SAFEGUARD, kao i sapun pod istim ...
www.rivaon.com/cakula/lijecnik/3derma100.htm - 102k - Cached - Similar pages

Ljekarna Bjelovar
... i pjena za tuširanje, EAU DEMAQUILLANTE vodu za čišćenje osjetljive kože ...
LINIJA SADRŽI: MYCOGEL gel za pranje lica i tijela koji smiruje crvenilo i ...
ljekarna-bjelovar.hr/uriage.php - 24k - Cached - Similar pages



--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 9 mins (2005-06-21 14:19:44 GMT)
--------------------------------------------------

Pjena za ciscenje koze tijela. Izostavila sam \"koze\" u drugom redu.
Selected response from:

Marijana Vujkov
Grading comment
Svima puno hvala na pomoci.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2pjena za tusiranje
Marijana Vujkov
3 +1pjena za čišćenje tijela
Lara Adamenko
4 -1krema za čišćenje kože
Ivan Lajnvas
4 -1pjena za održavanje higijene tijelalucho


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
pjena za čišćenje tijela


Explanation:
ne zvuči baš privlačno :)


    Reference: http://www.biokozmetika.hr
Lara Adamenko
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in ItalianItalian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  sonia_bm: Istodobno smo poslale...
5 mins
  -> Bas lijepo :-)

agree  A.Đapo
5 hrs

disagree  Marijana Vujkov: Ne zvuci privlacno kao sto ste sami pomenuli. Takva konstrukcija ne postoji. Ili, da se ogradim, ja nisam cula da postoji. Ne mogu da je pronadjem u linku koji ste dali. Imate li neki drugi primer? Hvala.
2 days23 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
pjena za tusiranje


Explanation:
Tusiranje upucuje na higijenu tijela, pa "tijelo" nije potrebno naglasiti. Postoji i varijanta "pjena za ciscenje tijela", ali je ovde vazno je naglasiti da se radi o tijelu, buduci da postoji i pjena za ciscenje lica i pojedinih delova tijela. Ja licno nisam nailazila na takvu konstrukciju i ne zvuci mi najbolje.
Klub trudnica Sveti Duh
Bradavice perite samo u mlakoj vodi, bez sapuna ili pjena za tuširanje jer ih
time možete dodatno isušiti;; Lijekovi koje majka mora konzumirati ...
www.klubtrudnica.net/dojenje/koliko.htm - 30k - Cached - Similar pages

Pitamo liječnika - Dermatologija
... reduciraju broj bakterija na koži (sapun, pjena za tuširanje “Safeguard”).
... U prodaji se može naći pjena za kupanje SAFEGUARD, kao i sapun pod istim ...
www.rivaon.com/cakula/lijecnik/3derma100.htm - 102k - Cached - Similar pages

Ljekarna Bjelovar
... i pjena za tuširanje, EAU DEMAQUILLANTE vodu za čišćenje osjetljive kože ...
LINIJA SADRŽI: MYCOGEL gel za pranje lica i tijela koji smiruje crvenilo i ...
ljekarna-bjelovar.hr/uriage.php - 24k - Cached - Similar pages



--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 9 mins (2005-06-21 14:19:44 GMT)
--------------------------------------------------

Pjena za ciscenje koze tijela. Izostavila sam \"koze\" u drugom redu.

Marijana Vujkov
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Svima puno hvala na pomoci.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Natasa Grubor
36 mins
  -> Hvala Natasa.

agree  Anira: A moze i za kupanje.
6 hrs
  -> Hvala Anira.

disagree  sonia_bm: pjena za kupanje = batjh foam. Vidi: http://www.smallflower.com/category.html?web_area=1&category...
1 day13 hrs
  -> Vi se ne slazete jer sam ja predlozila "pjena za kupanje" kao odgovor? Gde i kako ste dosli do tog zakljucka? Osim toga iz referenci se vidi da su to dve razlicite stvari. Ne razumem vase neslaganje.

agree  Kornelija
2 days6 hrs
  -> Hvala Kornelija.

agree  Olivera
4 days
  -> Hvala Olivera

disagree  Ivan Lajnvas: Nije mousse uvijek pjena.
4 days
  -> Ono sto se zove mousse u kozmetici je uvek pena ili se pretvara u penu. Ovde se ne radi toliko o jezickoj koliko o tacnoj i komercijalno prihvatljivoj konstrukciji.

3 days24 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
pjena za održavanje higijene tijela


Explanation:
Nije doslovno, ali bi moglo imati komercijalnu prodju. Po meni, zvuci puno bolje.

lucho
Native speaker of: Native in CroatianCroatian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Marijana Vujkov: Konstrukcija koju ste naveli ne postoji. Na googlu. Ja je nikada nisam cula i verujem da niste ni vi. Zato mislim da je level of confidence koji ste odabrali (high) neopravdan.
1 day5 hrs

neutral  Ivan Lajnvas: Ne može google biti mjerilo za jezične konstrukcije. Ako tamo ne postoji, ne znači da je nemoguće.
1 day19 hrs

3 days19 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
krema za čišćenje kože


Explanation:
A možda je i ovo. Nekako mi se ne čini da se radi o običnoj pjeni za tuširanje, jer je ovo mousse, koji može biti pjena ali može biti i nešto kremasto. Bilo bi lijepo da imamo bocu toga pa da vidimo... :)

Ivan Lajnvas
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Marijana Vujkov: Nedostaje "tijela". Moglo bi se pomisliti da se radi o przv. za lice.Takodje ne radi se o kremi nego upravo o peni. Pena za tusiranje radi isto sto i gel za tusiranje osim sto manje isusuje kozu. Takodje mislim da vam je confidence level malo opravdan.
9 hrs
  -> U hrvatskom jeziku ne postoji ˝pena˝. A mousse nije pjena za tuširanje.




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
PRO (3): Marijana Vujkov, Ljiljana Malovic, lucho