KudoZ home » English to Croatian » Cosmetics, Beauty

buffing cream

Croatian translation: krema za baršunastu njegu kože

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:buffing cream
Croatian translation:krema za baršunastu njegu kože
Entered by: Gordana Podvezanec

13:50 Jan 29, 2004
English to Croatian translations [Non-PRO]
Cosmetics, Beauty
English term or phrase: buffing cream
Krema za njegu kože
Karen Ordanic
krema za baršunastu njegu kože
Explanation:
Main Entry: 3buff
Function: transitive verb
1 : POLISH, SHINE <waxed and buffed the floor>
2 : to give a velvety surface to (leather)

--------------------------------------------------
Note added at 38 mins (2004-01-29 14:29:12 GMT)
--------------------------------------------------

ZA BARŠUNASTU MEKOĆU KOŽE
Ekologija.net - Biljke
... Pogodan je za njegu intimnih dijelova tijela. ... Kod oštećenja kože,
obnavlja kožu i daje joj baršunastu mekoću. ...
www.ekologija.net/biljke/balzami.htm - 7k - Cached - Similar pages
Selected response from:

Gordana Podvezanec
Croatia
Grading comment
Hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3krema za baršunastu njegu kože
Gordana Podvezanec
5 +2Krema koja vašu kožu čini baršunastom
Andjelo Miklic
5krema za poliranje noktiju
xxxNermina


  

Answers


34 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
Krema koja vašu kožu čini baršunastom


Explanation:
Buff = glačati, polirati. Učiniti kožu baršunastom
R.Filipović , Eng>Hr rječnik, 1990.

--------------------------------------------------
Note added at 2004-01-29 14:29:25 (GMT)
--------------------------------------------------

\"Krema koja čini kožu baršunastom\"
\"Krema koja koži daje baršunasti sjaj\"
\"Krema za baršunasti sjaj kože\"

Andjelo Miklic
Native speaker of: Native in CroatianCroatian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Daniela Miklic Belancic
9 mins
  -> Hvala

agree  Anita Milos
4 hrs
  -> Hvala

34 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
krema za baršunastu njegu kože


Explanation:
Main Entry: 3buff
Function: transitive verb
1 : POLISH, SHINE <waxed and buffed the floor>
2 : to give a velvety surface to (leather)

--------------------------------------------------
Note added at 38 mins (2004-01-29 14:29:12 GMT)
--------------------------------------------------

ZA BARŠUNASTU MEKOĆU KOŽE
Ekologija.net - Biljke
... Pogodan je za njegu intimnih dijelova tijela. ... Kod oštećenja kože,
obnavlja kožu i daje joj baršunastu mekoću. ...
www.ekologija.net/biljke/balzami.htm - 7k - Cached - Similar pages

Gordana Podvezanec
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
Grading comment
Hvala

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Daniela Miklic Belancic
10 mins
  -> HVALA

agree  A.Đapo
1 hr
  -> hvala

agree  Anita Milos: za baršunastu mekoću kože
4 hrs
  -> hvala

10 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
krema za poliranje noktiju


Explanation:
pogledaj link dolje


    Reference: http://fingernailcare.com/buffing_cream.htm
xxxNermina
Native speaker of: Native in BosnianBosnian