luminous

Croatian translation: sjajni

English term or phrase:luminous
Croatian translation:sjajni
Entered by: Dinap

07:32 Apr 19, 2018
English to Croatian translations [PRO]
Cosmetics, Beauty / make-up
English term or phrase: luminous
XXX is a luminous, pearlescent base primer that blurs imperfections and gives skins that instant photo-filter effect.
Dinap
Croatia
sjajni
Explanation:
Golden Rose Primer Luminous podloga za šminku. Podloga za šminku sa sjajnim učinkom.
https://zena.rtl.hr/proizvod/puderi/golden_rose_primer_lumin...

Kod izbora podloge trebamo znati koji je tip naše kože, koliko jako prikrivanje trebamo te da li želimo sjajni, satenski/polumat ili mat finish. Danas na tržištu ... Njih ćete prepoznti po natpisu glow, luminous, illuminating.
http://www.index.hr/tema/euro-2016/mala-škola-šminkanja-by-i...
Selected response from:

Sasa Kalcik
Croatia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1sjajni
Sasa Kalcik
3 +1blistavi
Lingua 5B
4iluminirajući
Mihaela Spajic


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
sjajni


Explanation:
Golden Rose Primer Luminous podloga za šminku. Podloga za šminku sa sjajnim učinkom.
https://zena.rtl.hr/proizvod/puderi/golden_rose_primer_lumin...

Kod izbora podloge trebamo znati koji je tip naše kože, koliko jako prikrivanje trebamo te da li želimo sjajni, satenski/polumat ili mat finish. Danas na tržištu ... Njih ćete prepoznti po natpisu glow, luminous, illuminating.
http://www.index.hr/tema/euro-2016/mala-škola-šminkanja-by-i...

Sasa Kalcik
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ivana Bjelac
2 hrs
  -> Hvala

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
iluminirajući


Explanation:
Vidi npr:

http://delmerion.hr/proizvod/523/-pores-no-more-primer-lumin...

Mihaela Spajic
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 8

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
blistavi


Explanation:
u kontekstu

Lingua 5B
Bosnia and Herzegovina
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in CroatianCroatian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  milena beba
5 hrs