KudoZ home » English to Croatian » Economics

Settlement flows

Croatian translation: priljevi od namire


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Settlement flows
Croatian translation:priljevi od namire
Entered by: Anita Allen

23:31 Sep 26, 2011
English to Croatian translations [PRO]
Bus/Financial - Economics
English term or phrase: Settlement flows
Settlement flows in respect of interest rate swaps and forward rate agreements are not regarded as interest income, but are recorded as transactions in financial derivates in the financial account.
Anita Allen
United Kingdom
priljevi od namire
Explanation:
tehnički prevedno bili bi to novčani tokovi od namire, no mislim da je točnije staviti priljevi budući da su ovi na prihodovnoj strani (fonda ili investicijskog društva)
Selected response from:

K Benevito
Croatia
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3priljevi od namire
K Benevito
4tokovi poravnanja
Vesna Maširević


Discussion entries: 2





  

Answers


7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
settlement flows
tokovi poravnanja


Explanation:
ili iznosi poravnanja

settlement
poravnanje

http://www.cbbh.ba/files/platni_sistemi/objasnjenja/termini_...
Čin kojim se izvršava obaveza vezano za transfer sredstava ili
vrijednosnih papira između dvije ili više strana.
Dovršenje transakcije kada prodavac transferiše vrijednosne papire ili
finansijske instrumente kupcu, a kupac transferiše novac prodavcu.
Poravnanje može biti konačno ili privremeno.

http://www.seminarskirad.biz/seminarski/finansijske izvedeni...
U pravilima Praške berze 1995. godine, utvrđen je pojam derivata i njihove vrste. Pod derivatima se podrazumijevaju „ugovor kojima se trguje, čija cijena zavisi od kretanja cijena vezane imovine, iz kojih su izvedeni. Realizacija opcijskih i terminskih ugovora može imati formu isporuke vrijednosnih papira ili novčanog poravnanja razlike u vrijednosti.“

Vesna Maširević
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 16

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
settlement flows
priljevi od namire


Explanation:
tehnički prevedno bili bi to novčani tokovi od namire, no mislim da je točnije staviti priljevi budući da su ovi na prihodovnoj strani (fonda ili investicijskog društva)

K Benevito
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maja Čaprić
1 hr
  -> hvala, kolegice!

neutral  Vesna Maširević: Poravnanje i namira nije isto niti se ovde nužno radi samo o priljevima, kao što ste i sami naveli. http://www.google.com/search?q=poravnanje i namira&ie=utf-8&...
4 hrs
  -> uvažena kolegice, molim pogledajte moj odgovor kao discussion entry

agree  Veronica Prpic Uhing
5 hrs
  -> puno hvala!

agree  Svjetlana Nevescanin
1 day 4 hrs
  -> hvala, kolegice!