KudoZ home » English to Croatian » Education / Pedagogy

History Minor

Croatian translation: povijest kao sporedni predmet programa studija


13:28 Apr 7, 2008
English to Croatian translations [PRO]
Education / Pedagogy / History
English term or phrase: History Minor
The college encourages its students to consider adding a minor or other secondary concentration to their programs.

Postoji li uopce ekvivalent za "minor" program u RH iz bilo kojeg podrucja studija? Dodatni program mozda?

Imam BA iz Managementa i History Minor pa me zanima.
Paolo Francula
United States
Croatian translation:povijest kao sporedni predmet programa studija
Explanation:
Nagađam. :-)
Selected response from:

Dubravka Hrastovec
Croatia
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2 +4povijest kao sporedni predmet programa studija
Dubravka Hrastovec
2 +3povijest kao B predmetsazo


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +4
history minor
povijest kao sporedni predmet programa studija


Explanation:
Nagađam. :-)

Dubravka Hrastovec
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  eleonora_r
18 mins
  -> Hvala, Eleonora!

agree  Dinap
5 hrs
  -> Hvala!

agree  Natasa Djurovic
6 hrs
  -> Hvala!

agree  Irena Vareskic: Tocno, http://www.isabeograd.co.yu/isa/stipendije_pitanja.htm#recni...
3 days11 hrs
  -> Hvala!

5 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +3
history minor
povijest kao B predmet


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2008-04-07 13:39:06 GMT)
--------------------------------------------------

.. major-minor (A+B) koji uključuje minimum od 73 ECTS bodova stručnih kolegija za studij Povijest umjetnosti kao B predmet

www.ffzg.hr/programi/dok/povijest-umjetnosti_preddiplomski.... -

sazo
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ulvija Tanovic
20 hrs

agree  Kemal Mustajbegovic
1 day2 hrs

agree  Dubravka Zebec
2 days21 hrs