Scottish Qualifications Authority

Croatian translation: stručnjak za stjecanje vanškolskih kvalifikacija u Škotskoj

English term or phrase:Scottish Qualifications Authority
Croatian translation:stručnjak za stjecanje vanškolskih kvalifikacija u Škotskoj
Entered by: Gordana Podvezanec

12:17 May 9, 2003
English to Croatian translations [PRO]
Education / Pedagogy / education
English term or phrase: Scottish Qualifications Authority
title of an educator at a seminar
Gordana Podvezanec
Croatia
stručnjak za stjecanje vanškolskih kvalifikacija u Škotskoj
Explanation:
Slažem se sa Vesnom, ali mislim da se ovdje radi o osobi, dakle o stručnjaku...
Selected response from:

Karen Ordanic
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1stručnjak za stjecanje vanškolskih kvalifikacija u Škotskoj
Karen Ordanic
3 +2SQA - Škotska uprava / direkcija za kvalifikacije
Vesna Zivcic
1Škotska uprava za kvalificiranje
ieftimovsk


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
SQA - Škotska uprava / direkcija za kvalifikacije


Explanation:
"SQA is the national body in Scotland responsible for the development, accreditation, assessment, and certification of qualifications other than degrees."


Predlažem da naziv ovog tijela ostavite neprevedenim, a da u zagradama navedete odgovarajući prijevod.

Npr.

SQA (Škotska uprava za kvalifikacije)

ili

SQA (Škotska direkcija za kvalifikacije)


Kako se prema gornjoj definiciji radi o kvalifikacijama koje se stječu izvan institucija redovnog obrazovanja, možda bi se uz izraz "kvalifikacije" moglo specificirati, objašnjenja radi, o kakvm se kvalifikacijama radi.

Npr. Škotska uprava / direkcija za vanškolske kvalifikacije

ili

Škotska uprava / direkcija za stjecanje vanškolskih kvalifikacija



    Reference: http://www.sqa.org.uk/sqa/sqa_pageView.jsp?pContentID=139&p_...
Vesna Zivcic
Works in field
Native speaker of: Croatian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  A.Đapo
4 mins

agree  Tanja Abramovic
1 day 15 hrs

47 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
stručnjak za stjecanje vanškolskih kvalifikacija u Škotskoj


Explanation:
Slažem se sa Vesnom, ali mislim da se ovdje radi o osobi, dakle o stručnjaku...

Karen Ordanic
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 3

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vesna Zivcic: zvuči dobro
1 hr

49 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
Škotska uprava za kvalificiranje


Explanation:
Sa obzirom na to sto rade. :)

ieftimovsk