KudoZ home » English to Croatian » Education / Pedagogy

Certificate of Graduation

Croatian translation: svjedodžba o maturi/završetku srednjoškolskog obrazovanja


20:48 Feb 10, 2012
English to Croatian translations [PRO]
Education / Pedagogy / Australia (New South Wales)
English term or phrase: Certificate of Graduation
New South Wales ( Rosebank College Five Docs), Australia
ana petrić
Croatian translation:svjedodžba o maturi/završetku srednjoškolskog obrazovanja
Explanation:
kod nas se obično za tu razinu obrazovanja na kraju izdaju svjedodžbe pa na tragu toga i s obzirom na sadržaj samog dokumenta (spominje li se neki završni ispit ili ne) treba odrediti i ostatak prijevoda naziva.
Selected response from:

K Benevito
Croatia
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +6svjedodžba o maturi/završetku srednjoškolskog obrazovanja
K Benevito
3potvrda o završetku studija
TAMARA CUTIC
3Diploma
Vili Sorgo
Summary of reference entries provided
Srednjoškolska ustanova
Miomira Brankovic

  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
certificate of graduation
Diploma


Explanation:
Diploma je svjedodžba koja se izdaje nakon završetka škole, fakulteta, itd i ona potvrđuje dostignuće određene titule.

Vili Sorgo
Bosnia and Herzegovina
Native speaker of: Croatian

31 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
certificate of graduation
potvrda o završetku studija


Explanation:
prijedlog :)

TAMARA CUTIC
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Croatian

11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +6
certificate of graduation
svjedodžba o maturi/završetku srednjoškolskog obrazovanja


Explanation:
kod nas se obično za tu razinu obrazovanja na kraju izdaju svjedodžbe pa na tragu toga i s obzirom na sadržaj samog dokumenta (spominje li se neki završni ispit ili ne) treba odrediti i ostatak prijevoda naziva.

Example sentence(s):
  • 2) Javne isprave su: razredne svjedodžbe, svjedodžba o maturi, svjedodžba o završnom ispitu u strukovnim i umjetničkim programima, svjedodžba o položenim...

    Reference: http://hgk.biznet.hr/hgk/fileovi/13796.pdf
K Benevito
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 15
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Miomira Brankovic
2 hrs
  -> hvala, kolegice!

agree  Davor Ivic
4 hrs
  -> hvala, kolega!

agree  Sherefedin MUSTAFA
6 hrs
  -> hvala lijepa!

agree  Jakov Milicevic
6 hrs
  -> hvala, kolega!

agree  Larisa Zlatic, Ph.D.
17 hrs
  -> hvala lijepa!

agree  Natasa Djurovic: Može biti i potvrda o položenom maturskom ispitu.
22 hrs
  -> hvala!




Reference comments


13 hrs peer agreement (net): +3
Reference: Srednjoškolska ustanova

Reference information:
U drugim okolnostima predložila bih prevod uvjerenje (potvrda) o diplomiranju, ali u ovom konkretnom slučaju radi se o srednjoškolskoj ustanovi (od 7. do 12. godine školovanja), pa je primjereniji izraz svjedodžba o maturi/završetku srednjoškolskog obrazovanja.
http://en.wikipedia.org/wiki/Rosebank_College
http://www.rosebank.nsw.edu.au/

Miomira Brankovic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian

Peer comments on this reference comment (and responses from the reference poster)
agree  K Benevito
36 mins
agree  Natasa Djurovic
19 hrs
agree  Veronica Prpic Uhing
21 hrs