KudoZ home » English to Croatian » Electronics / Elect Eng

dummy load

Croatian translation: umjetno opterećenje


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:dummy load
Croatian translation:umjetno opterećenje
Entered by: Ivana Bjelac

09:59 Sep 2, 2006
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / amplifiers
English term or phrase: dummy load
znam da je to umjetno opterećenje, no postoji li kakav stručniji (uvriježeniji) izraz?

Primjer teksta:
Connect a dummy load to the output of the circuit. You can use some small bulb like 24V 6Watts as the dummy load.
Martina Culin
Croatia
umjetno opterećenje
Explanation:
Rječnik elektrotehnike (EN>HR/HR>EN), Štambuk,Pervan, Pilković, Roje

"Tema 1.Pokus: Brojila električne energije; Umjetno opterećenje"
http://www.riteh.hr/zav_katd_sluz/zvd_elek/elektrotehnika/na...



--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2006-09-02 15:28:00 GMT)
--------------------------------------------------

U Vašem primjeru teksta imate dvije različite upotrebe izraza "dummy load".
prva upopraba je "otpornik" (nikako 'otpor'!)
druga uporaba ima značenje "umjetno opterećenje"
Selected response from:

Ivana Bjelac
Croatia
Grading comment
Puno hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5umjetno opterećenje
Ivana Bjelac
3otpor
Natasa Grubor


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
otpor


Explanation:
...Zakaci na izlaz predajnika otpor (nikako zicani otpornici) 50 Ohm ... na odasiljac sam stavljao dummy load,znaci otpornik od 47 oma pa sa tim tako nastimao ...
.... Kada zalemiš taj otpor(dummy-load) na izlaz od odašiljača i prikovčaš napajanje i podesiš one promjenjive kondenzatore na najjaču svjetlinu diode i dummy će ...


--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2006-09-02 12:16:33 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.answers.com/topic/dummy-load
dummy load (′dəm·ē ′lōd)
(electronics) A dissipative device used at the end of a transmission line or waveguide to convert transmitted energy into heat, so that essentially no energy is radiated outward or reflected back to its source.

dakle može bilo koji potrošač osim klasičnog otpornika


    www.elitesecurity.org/tema/149615 - 65k
    www.forum.hr/archive/index.php/t-103572.html - 158k
Natasa Grubor
Bosnia and Herzegovina
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in BosnianBosnian
Notes to answerer
Asker: Hvala


5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
umjetno opterećenje


Explanation:
Rječnik elektrotehnike (EN>HR/HR>EN), Štambuk,Pervan, Pilković, Roje

"Tema 1.Pokus: Brojila električne energije; Umjetno opterećenje"
http://www.riteh.hr/zav_katd_sluz/zvd_elek/elektrotehnika/na...



--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2006-09-02 15:28:00 GMT)
--------------------------------------------------

U Vašem primjeru teksta imate dvije različite upotrebe izraza "dummy load".
prva upopraba je "otpornik" (nikako 'otpor'!)
druga uporaba ima značenje "umjetno opterećenje"

Ivana Bjelac
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Puno hvala!