KudoZ home » English to Croatian » Electronics / Elect Eng

Sine Wave

Croatian translation: sinusni val


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Sine Wave
Croatian translation:sinusni val
Entered by: Gordana Podvezanec

20:56 Nov 26, 2008
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / INVERTER
English term or phrase: Sine Wave
Waveform Modified Sine Wave
Gordana Podvezanec
Croatia
sinusni val
Explanation:
For example:

carrier signal sine wave = sinusni val signala nosioca

--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2008-11-26 21:08:03 GMT)
--------------------------------------------------

Oblik vala: modificirani sinusni val
Selected response from:

Sanja Mihailovic
Serbia
Grading comment
hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +9sinusni val
Sanja Mihailovic
5valnim oblikom modificirani sinusni val, amplitudno modulirani sinusni valPeregrineFalcon
5sinusoida ili sinusna funkcijaxxxAlma Berilo


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +9
sine wave
sinusni val


Explanation:
For example:

carrier signal sine wave = sinusni val signala nosioca

--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2008-11-26 21:08:03 GMT)
--------------------------------------------------

Oblik vala: modificirani sinusni val


    Reference: http://www.moj-rjecnik.net/
Sanja Mihailovic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 4
Grading comment
hvala

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dubravka Hrastovec: Prema Rječniku elektronike može i 'sinusoida'.
2 hrs

agree  Kristina Kolic
3 hrs

agree  Mira Stepanovic
10 hrs

agree  sazo
12 hrs

agree  Natasa Djurovic
17 hrs

agree  Hokaido
19 hrs

agree  Ivana Zuppa-Baksa
1 day11 hrs

agree  Jelena Bubalo
4 days

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
5 days

10 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
sine wave
sinusoida ili sinusna funkcija


Explanation:
ili sinusni signal

--------------------------------------------------
Note added at 10 hrs (2008-11-27 07:20:23 GMT)
--------------------------------------------------

tek sad vidjeh kontekst, dakle:

sinusni signal modificiranog oblika

xxxAlma Berilo
Specializes in field
Native speaker of: Native in BosnianBosnian

1 day14 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
waveform modified sine wave
valnim oblikom modificirani sinusni val, amplitudno modulirani sinusni val


Explanation:
Dakle, ovdje se u biti radi o opisu amplitudne modulacije, jer amplitudna modulacija radio-signala je u biti mijenjanje amplitude vala nositelja koji je sinusnog valnog oblika, nekim drugim valnim oblikom, npr. audio-signalom.


PeregrineFalcon
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 24