KudoZ home » English to Croatian » Electronics / Elect Eng

Inverter rocker switch

Croatian translation: ozibna sklopka pretvarača (invertera)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Inverter rocker switch
Croatian translation:ozibna sklopka pretvarača (invertera)
Entered by: Gordana Podvezanec

10:12 Nov 28, 2008
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / Inverter rocker switch
English term or phrase: Inverter rocker switch
Turn the Inverter rocker switch to the ON (l) position.
Gordana Podvezanec
Croatia
ozibna sklopka pretvarača (invertera)
Explanation:
Ovo high bih mogao staviti i highest, ali nisam isključivo zato jer nisam siguran radi li se tu o tekstu o pretvaračima istosmjernog napona u izmjenični (inverterima), naime, taj je odgovor sto posto točan samo u tom slučaju.
Selected response from:

PeregrineFalcon
Croatia
Grading comment
hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1ozibna sklopka pretvarača (invertera)PeregrineFalcon
3inverzna ozibna sklopkaIvana Zuppa-Baksa


Discussion entries: 3





  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
inverter rocker switch
inverzna ozibna sklopka


Explanation:
njemački: umgekehrter Wippenschalter

Ivana Zuppa-Baksa
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 22

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
inverter rocker switch
ozibna sklopka pretvarača (invertera)


Explanation:
Ovo high bih mogao staviti i highest, ali nisam isključivo zato jer nisam siguran radi li se tu o tekstu o pretvaračima istosmjernog napona u izmjenični (inverterima), naime, taj je odgovor sto posto točan samo u tom slučaju.

PeregrineFalcon
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 24
Grading comment
hvala

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
10 days
  -> hvala