KudoZ home » English to Croatian » Electronics / Elect Eng

seven-pin connector

Croatian translation: Sedmeropolni konektor

14:56 Jan 27, 2004
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
English term or phrase: seven-pin connector
seven-pin connector

priključnica sa sedam nožica?

Problem je što bih trebala termin u kojoj nožice, iglice ili pinovi dolaze kao atribut ispred imenice, a ne kao postmodifikacija.

Zahvaljujem na sugestijama!
Vesna Zivcic
Croatian translation:Sedmeropolni konektor
Explanation:
To je to
Selected response from:

IVAN-57
Grading comment
Sama "priključnica" dio je glosara za koji naručitelj inzistira da se primjenjuje, tako da se zahvaljujem na rješenjima za "pin".
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3Sedmeropolni konektor
IVAN-57
57-polni spojnik
Daniela Miklic Belancic
57-iglična priključnica
Andjelo Miklic


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
Sedmeropolni konektor


Explanation:
To je to

IVAN-57
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 36
Grading comment
Sama "priključnica" dio je glosara za koji naručitelj inzistira da se primjenjuje, tako da se zahvaljujem na rješenjima za "pin".

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Pike
1 min
  -> Hvala, lijepa !

agree  A.Đapo
12 mins
  -> Hvala !

agree  Marcel Milic
2 hrs
  -> Hvala !

18 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
7-iglična priključnica


Explanation:
7-iglična priključnica
7-iglični konektor

Najbliži izraz nalazi se na rječniku Micro knjige


    Reference: http://www.mk.co.yu/recnik/recnik.php?odrednica=4527
Andjelo Miklic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
7-polni spojnik


Explanation:
Pretpostavljam da ste ovo već vidjeli...ukoliko ne tražite neki bolji izraz.

Road vehicles – Connectors for the electrical connection of towing and towed vehicles – 7-pole connector type 24 N (normal) for vehicles with 24 V nominal supply voltage

Cestovna vozila – Spojnici za električno spajanje vučnih i vučenih vozila – 7-polni spojnik tipa 24 N (uobičajeni) za vozila s nazivnim naponom napajanja 24 V


Daniela Miklic Belancic
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian