KudoZ home » English to Croatian » Engineering: Industrial

automation isle

Croatian translation: otok


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:(automation) isle
Croatian translation:otok
Entered by: Davorka Grgic

19:48 Aug 2, 2004
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial
English term or phrase: automation isle
Pojam iz automatizirane proizvodnje, mjesto gdje se nalazi grupa strojeva&opreme koji zajedno "rade" [isti dio posla u automatiziranom procesu] i odvojeni su od drugih strojeva [koji rade druge dijelove posla i koji su isto na svojim "isles"]. Dovoljan mi je prijevod "isle".

Vidjela sam i varijante sa "island" i "production isle"

Svaka pomoc dobrodosla.

Tisucu puta hvala.

P.S. Ispricavam se sto nisam mogla podijeliti bodove za odgovore koje ste mi do sada dali. ProZ me ne pusta, opet nesto ne radi dobro.

Davorka
Davorka Grgic
linija, koridor, grupa, otok, pogon, hala (za automatizaciju), automatski sustav
Explanation:
Postoji 'pješački otok' ... možete ostaviti i ovdje 'otok', ako su strojevi u istoj hali, a grupirani po određenim skupinama, grupama (otocima).
Tim prije što ste vidjela i 'production island' = proizvodni otok, proizvodna linija, proizvodni koridor, proizvodna grupa/skupina ...

U avionima 'isles' su oni prohodi između sjedala i ulazni koridori.
Ovdje je lako zamisliti grupu strojeva u nekom 'koridoru' ...

Ako su u odvojenim prostorijama, imate – hala i pogon.


Rabljena oprema
... MASA Record 9000 VB - potpuno automatska linija za izradu različitih jednoslojnih i dvoslojnih proizvoda iz betona sa uređajem za glazurni beton. ... www.europe-commerce.si/cro/rabljena_oprema.htm - 41k -

HRASTIK doo Živinice
... i smrče na 9ą2% vlažnosti, zatim se u nizu nalazi automatska mašina za otkrivanje i izbacivanje grešaka iz drveta OptiCut, automatska linija za spajanje ... www.kpktz.ba/firme/hrastik/ - 8k - Spremljeno - Slične stranice

VITRO doo (O nama)
... nova automatska linija za proizvodnju izo stakla. novi silikon extrudor: stroj za nanošenje silikona (thiokola) u proizvodnji izo stakla. ... www.quintus.hr/vitro/onamastrojevi.htm - 5k - Spremljeno - Slične stranice

Novi bjelovarac online - Bjelovarski list
... U bjelovarskoj Tvornici Lure dd puštena u rad automatska linija za polutvrdi sir. Najsuvremeniji i najveći u Hrvatskoj. Proizvodi ... bbr.hr/bjelovarac/stari/ - 18k -

izlog-linkovi
... www.agm.hr literatura različitih tematskih skupina. ... Proizvodnja pakirnih strojeva
i automatskih sustava za pakiranje različitih vrsta proizvoda. ...
www.izlog.com/mvu_izlog_files/main_files/linkovi.html - 74k


--------------------------------------------------
Note added at 54 mins (2004-08-02 20:42:39 GMT)
--------------------------------------------------

Sa AUTOMATIZIRAN(A) :

HALA
----
POSLOVNI WEB KATALOG - Poslovni forum
... doo - Tvornica opruga i metalnih proizvoda - Automatizirana linija za ... i montaža:
Čeličnih, željeznih, metalnih - konstrukcija, hala, nadstrešnica, galerija ...
www.poslovniforum.hr/web/links.asp?cat=165 - 21k -
--------------------------------------------------
POGON
-----
Dalekovod Online > Proizvodi i usluge > Usluge pocincavanja
... Pogon za cinčanje vijčane robe i malih komada, koje treba centrifugirati; predviđa se kao zatvoreni, potpuno automatizirani pogon s kadom za cinčanje ...
www.dalekovod.com/pocinc.asp - 30k -
------------------------------------
LINIJA
------
ESCO doo
... Poštovani,. Željeli bismo Vas obavijestiti da je u sklopu našeg proizvodnog
pogona instalirana automatizirana linija za termičku obradu ŤIPSENť. ...
www.esco.hr/hrv/termicka.htm - 11k - Spremljeno - Slične stranice

Tiskarstvo 03
... Uvodi se kompletna automatizirana linija od računala u odjelu dizajna
i grafičkog prijeloma pa sve preko tiska do dorade. Stariji ...
www.grf.hr/vziljak/tiskarstvo03/clanci/vilko/v_06.html - 11k - Spremljeno - Slične stranice

Teneo doo - Savjetovanje i odnosi s javnošću
... godine započeti s radom potpuno automatizirana linija za proizvodnju
proizvoda iz betona u pogonu Borut vrijedna oko 9 mil. kuna. ...
www.teneopr.hr/details.asp?id=361 - 24k - Spremljeno - Slične stranice

Našicecement
... kapaciteta s 1.500 na 1.800 tona/dan puštena je u pogon automatizirana linija za
uvrećavanje i paletizaciju cementa, prva u Hrvatskoj izgrađen pretovarni ...
www.nasicecement.hr/2.asp?ID=50 - 20k




--------------------------------------------------
Note added at 7 hrs 56 mins (2004-08-03 03:44:38 GMT)
--------------------------------------------------

corr. u avionima je \'aisle\', kao: krilo zgrade, pobočna lađa, prolaz, prolaz između sjedišta...


--------------------------------------------------
Note added at 9 hrs 30 mins (2004-08-03 05:18:25 GMT)
--------------------------------------------------

\'isle\'
NOUN: abbr. I. An island, especially a small one.
ETYMOLOGY: Middle English ile, from Old French isle, from Vulgar Latin *sula, from Latin nsula.


--------------------------------------------------
Note added at 1 day 13 hrs 37 mins (2004-08-04 09:25:35 GMT)
--------------------------------------------------

Stari bi rekli: ŤPreko preče, naokolo bliže !ť

http://encarta.msn.com/dictionary_561547356/island_of_automa...

island of automation

isˇland of auˇtoˇmaˇtion (plural isˇlands of auˇtoˇmaˇtion)

noun

1. unintegrated automated process: an automated process that operates within a system that is itself not completely automated

2. U.K. separate information technology or automation system: a separate information technology or automation system that is usually not integrated or compatible with other sytems

-----------------------------
Dakle, sve je jasno:

1. neintegrirani automatizirani proces (podsustav)
2. automatizacijski sustav
3. zasebna informatička tehnologija.
Selected response from:

BUZOV
Croatia
Grading comment
Oslanjajuci se na vase [Zeljko&Andjelo] i vlastiti "gut feeling" ostavit cu "otok". Imam nesto osjecaj da ce nasi "drzavni prevoditelji", kad budu dosli dovde tijekom uskladjivanja sa majcicom Europom uciniti isto. Isto se kaze i na spanjolskom i nizozemskom. Njemacki nisam provjeravala.

Zeljku extra hvala na izuzetnoj upornosti a Andjelu se ispricavam, ProZ ne daje opciju bodovanja vise od jednog odgovora.

Sve najbolje,

Davorka


4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Otok
Andjelo Miklic
4linija, koridor, grupa, otok, pogon, hala (za automatizaciju), automatski sustav
BUZOV


  

Answers


46 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
linija, koridor, grupa, otok, pogon, hala (za automatizaciju), automatski sustav


Explanation:
Postoji 'pješački otok' ... možete ostaviti i ovdje 'otok', ako su strojevi u istoj hali, a grupirani po određenim skupinama, grupama (otocima).
Tim prije što ste vidjela i 'production island' = proizvodni otok, proizvodna linija, proizvodni koridor, proizvodna grupa/skupina ...

U avionima 'isles' su oni prohodi između sjedala i ulazni koridori.
Ovdje je lako zamisliti grupu strojeva u nekom 'koridoru' ...

Ako su u odvojenim prostorijama, imate – hala i pogon.


Rabljena oprema
... MASA Record 9000 VB - potpuno automatska linija za izradu različitih jednoslojnih i dvoslojnih proizvoda iz betona sa uređajem za glazurni beton. ... www.europe-commerce.si/cro/rabljena_oprema.htm - 41k -

HRASTIK doo Živinice
... i smrče na 9ą2% vlažnosti, zatim se u nizu nalazi automatska mašina za otkrivanje i izbacivanje grešaka iz drveta OptiCut, automatska linija za spajanje ... www.kpktz.ba/firme/hrastik/ - 8k - Spremljeno - Slične stranice

VITRO doo (O nama)
... nova automatska linija za proizvodnju izo stakla. novi silikon extrudor: stroj za nanošenje silikona (thiokola) u proizvodnji izo stakla. ... www.quintus.hr/vitro/onamastrojevi.htm - 5k - Spremljeno - Slične stranice

Novi bjelovarac online - Bjelovarski list
... U bjelovarskoj Tvornici Lure dd puštena u rad automatska linija za polutvrdi sir. Najsuvremeniji i najveći u Hrvatskoj. Proizvodi ... bbr.hr/bjelovarac/stari/ - 18k -

izlog-linkovi
... www.agm.hr literatura različitih tematskih skupina. ... Proizvodnja pakirnih strojeva
i automatskih sustava za pakiranje različitih vrsta proizvoda. ...
www.izlog.com/mvu_izlog_files/main_files/linkovi.html - 74k


--------------------------------------------------
Note added at 54 mins (2004-08-02 20:42:39 GMT)
--------------------------------------------------

Sa AUTOMATIZIRAN(A) :

HALA
----
POSLOVNI WEB KATALOG - Poslovni forum
... doo - Tvornica opruga i metalnih proizvoda - Automatizirana linija za ... i montaža:
Čeličnih, željeznih, metalnih - konstrukcija, hala, nadstrešnica, galerija ...
www.poslovniforum.hr/web/links.asp?cat=165 - 21k -
--------------------------------------------------
POGON
-----
Dalekovod Online > Proizvodi i usluge > Usluge pocincavanja
... Pogon za cinčanje vijčane robe i malih komada, koje treba centrifugirati; predviđa se kao zatvoreni, potpuno automatizirani pogon s kadom za cinčanje ...
www.dalekovod.com/pocinc.asp - 30k -
------------------------------------
LINIJA
------
ESCO doo
... Poštovani,. Željeli bismo Vas obavijestiti da je u sklopu našeg proizvodnog
pogona instalirana automatizirana linija za termičku obradu ŤIPSENť. ...
www.esco.hr/hrv/termicka.htm - 11k - Spremljeno - Slične stranice

Tiskarstvo 03
... Uvodi se kompletna automatizirana linija od računala u odjelu dizajna
i grafičkog prijeloma pa sve preko tiska do dorade. Stariji ...
www.grf.hr/vziljak/tiskarstvo03/clanci/vilko/v_06.html - 11k - Spremljeno - Slične stranice

Teneo doo - Savjetovanje i odnosi s javnošću
... godine započeti s radom potpuno automatizirana linija za proizvodnju
proizvoda iz betona u pogonu Borut vrijedna oko 9 mil. kuna. ...
www.teneopr.hr/details.asp?id=361 - 24k - Spremljeno - Slične stranice

Našicecement
... kapaciteta s 1.500 na 1.800 tona/dan puštena je u pogon automatizirana linija za
uvrećavanje i paletizaciju cementa, prva u Hrvatskoj izgrađen pretovarni ...
www.nasicecement.hr/2.asp?ID=50 - 20k




--------------------------------------------------
Note added at 7 hrs 56 mins (2004-08-03 03:44:38 GMT)
--------------------------------------------------

corr. u avionima je \'aisle\', kao: krilo zgrade, pobočna lađa, prolaz, prolaz između sjedišta...


--------------------------------------------------
Note added at 9 hrs 30 mins (2004-08-03 05:18:25 GMT)
--------------------------------------------------

\'isle\'
NOUN: abbr. I. An island, especially a small one.
ETYMOLOGY: Middle English ile, from Old French isle, from Vulgar Latin *sula, from Latin nsula.


--------------------------------------------------
Note added at 1 day 13 hrs 37 mins (2004-08-04 09:25:35 GMT)
--------------------------------------------------

Stari bi rekli: ŤPreko preče, naokolo bliže !ť

http://encarta.msn.com/dictionary_561547356/island_of_automa...

island of automation

isˇland of auˇtoˇmaˇtion (plural isˇlands of auˇtoˇmaˇtion)

noun

1. unintegrated automated process: an automated process that operates within a system that is itself not completely automated

2. U.K. separate information technology or automation system: a separate information technology or automation system that is usually not integrated or compatible with other sytems

-----------------------------
Dakle, sve je jasno:

1. neintegrirani automatizirani proces (podsustav)
2. automatizacijski sustav
3. zasebna informatička tehnologija.


BUZOV
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 30
Grading comment
Oslanjajuci se na vase [Zeljko&Andjelo] i vlastiti "gut feeling" ostavit cu "otok". Imam nesto osjecaj da ce nasi "drzavni prevoditelji", kad budu dosli dovde tijekom uskladjivanja sa majcicom Europom uciniti isto. Isto se kaze i na spanjolskom i nizozemskom. Njemacki nisam provjeravala.

Zeljku extra hvala na izuzetnoj upornosti a Andjelu se ispricavam, ProZ ne daje opciju bodovanja vise od jednog odgovora.

Sve najbolje,

Davorka


1 day21 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Otok


Explanation:
Možda će vam pomoći slijedeće:
Prilikom kupovine kuhinje, naišao sam na primjer "kuhinje s otokom", odnosno s odvojenim dijelom na kojem je štednjak (ponekad i sudoper), koji je fizički odvojen od ostatka kuhinje. Obično je taj dio okrenut prema ostatku stana, tako da, dok se kuha, možete biti okrenuti prema ukućanima i sudjelovati u razgovoru i ostalim zbivanjima.

E, sad.
Iako se kod vas ne radi o kuhinji, mišljenja sam da je sličnost očigledna. I kod jednog i kod drugog slučaja radi se o skupu uređaja koji rade zajedno, a fizički su odvojeni od ostatka "postrojenja".

Da bih vam pokušao dočarati o čemu se radi, navodim link na jednu takvu kuhinju.

Osobno, stavio bih "automatizacijski otok" ili nešto slično.

Nadam se da sam pomogao.




    www.searchpuertorico.com/ rm/listings/l0019.html
Andjelo Miklic
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian