KudoZ home » English to Croatian » Finance (general)

Mortgage Agreement

Croatian translation: ugovor o osnivanju/zasnivanju založnog prava


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Mortgage Agreement
Croatian translation:ugovor o osnivanju/zasnivanju založnog prava
Entered by: Dubravka Hrastovec

00:12 Feb 22, 2008
English to Croatian translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general) / hipoteka
English term or phrase: Mortgage Agreement
Zanima me je li uobičajeno reći Ugovor o hipoteci ili Hipotekarni ugovor ili se umjesto riječi "hipoteka" koristi "založno pravo".
Hvala.
eleonora_r
ugovor o osnivanju/zasnivanju založnog prava na nekretnini
Explanation:
Pogledajte ovdje:
http://www.poslovnizbornik.hr/ugtp4.htm

--------------------------------------------------
Note added at 7 hrs (2008-02-22 07:49:36 GMT)
--------------------------------------------------

Založno pravo se može zasnovati i na pokretninama:

"1. ZALOŽNO PRAVO NA POKRETNINAMA - posebnosti prema Zakonu o Upisniku sudskih i javnobilježničkih osiguranja tražbina vjerovnika na pokretnim stvarima i pravima stvarima i pravima"
http://www.fzplus.hr/product_info.php?products_id=898&osCsid...
Selected response from:

Dubravka Hrastovec
Croatia
Grading comment
Zapravo smatram kako su oba odgovora točna, ali eto, moram odabrati jedan.
Hvala Dubravki i Larisi, a i svima ostalima.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +6ugovor o osnivanju/zasnivanju založnog prava na nekretnini
Dubravka Hrastovec
5 +2hipotekarni sporazum
Larisa Djuvelek-Ruggiero


Discussion entries: 1





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +6
mortgage agreement
ugovor o osnivanju/zasnivanju založnog prava na nekretnini


Explanation:
Pogledajte ovdje:
http://www.poslovnizbornik.hr/ugtp4.htm

--------------------------------------------------
Note added at 7 hrs (2008-02-22 07:49:36 GMT)
--------------------------------------------------

Založno pravo se može zasnovati i na pokretninama:

"1. ZALOŽNO PRAVO NA POKRETNINAMA - posebnosti prema Zakonu o Upisniku sudskih i javnobilježničkih osiguranja tražbina vjerovnika na pokretnim stvarima i pravima stvarima i pravima"
http://www.fzplus.hr/product_info.php?products_id=898&osCsid...


Dubravka Hrastovec
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 24
Grading comment
Zapravo smatram kako su oba odgovora točna, ali eto, moram odabrati jedan.
Hvala Dubravki i Larisi, a i svima ostalima.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mira Stepanovic
7 hrs
  -> Hvala!

agree  sazo
7 hrs
  -> Hvala!

agree  xxxKale75
7 hrs
  -> Hvala!

agree  krtko
8 hrs
  -> Hvala!

agree  Ivana Zuppa-Baksa
17 hrs
  -> Hvala!

agree  Natasa Djurovic
18 hrs
  -> Hvala!

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
mortgage agreement
hipotekarni sporazum


Explanation:
hipotekarni sporazum
sporazum o hipoteci

morgage contract-hiptekarni ugovor
ugovor o hipoteci

Hrvatski Poslovni Rijecnik

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-02-22 01:52:41 GMT)
--------------------------------------------------

Izvinjavam se..tek sad uocih typo, morgage umjesto mortgage. Sorry:-)

--------------------------------------------------
Note added at 13 hrs (2008-02-22 13:34:40 GMT)
--------------------------------------------------

Hrčak - Pravno uređenje hipoteke na brodu u Republici Hrvats...
Sažetak: Predmet ovoga rada je cjelovita analiza pravnog uređenja hipoteke na brodu u RH. Naglašavaju se novine koje u tom kontekstu donosi novi Pomorski ...

hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_je... - 19k - Similar pages


Larisa Djuvelek-Ruggiero
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in BosnianBosnian
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  krtko
6 hrs
  -> Hvala.

agree  Romana
1 day8 hrs
  -> Hvala.