KudoZ home » English to Croatian » Finance (general)

constant budget exchange rate

Croatian translation: stalni proračunski devizni tečaj


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:constant budget exchange rate
Croatian translation:stalni proračunski devizni tečaj
Entered by: Larisa Djuvelek-Ruggiero

19:14 Aug 31, 2008
English to Croatian translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: constant budget exchange rate
The annual charge will be invoiced annually based on the estimated year end results for costs/revenue (computed at constant budget exchange rate).
Hvala!
ihodak4
stalni proračunski devizni tečaj
Explanation:
stalni proračunski intervalutarni tečaj

E-H Poslovni Rjecnik, VS
Selected response from:

Larisa Djuvelek-Ruggiero
United States
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4stalni proračunski devizni tečaj
Larisa Djuvelek-Ruggiero
3stalni tečaj proračunaHrvoje Ban
3stalni kurs / godišnji kurs
Fikrija Skarep


  

Answers


11 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
stalni kurs / godišnji kurs


Explanation:
...("izračunato na osnovu godišnjeg/stalnog kursa").



Example sentence(s):
  • Za devizne depozite primenjen stalni kurs od kraja prethodne godine. (Izvor: www.nbs.yu/export/internet/latinica/30/30_3/30_3_1.html)
Fikrija Skarep
Canada
Native speaker of: Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 4

14 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
stalni tečaj proračuna


Explanation:
Nisam uspio pronaći ovu formulacija na internetu, ali mislim da bi ovaj moj prijedlog mogao funkcionirati u hrvatskom jeziku.

Hrvoje Ban
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4

1 day18 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
stalni proračunski devizni tečaj


Explanation:
stalni proračunski intervalutarni tečaj

E-H Poslovni Rjecnik, VS

Larisa Djuvelek-Ruggiero
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in BosnianBosnian
PRO pts in category: 16
Grading comment
Hvala!