Residual income

Croatian translation: pasivna zarada, rezidualni prihod

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:residual income
Croatian translation:pasivna zarada, rezidualni prihod
Entered by: Vesna Zivcic

15:37 Jan 25, 2003
English to Croatian translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general) / FINANCIAL
English term or phrase: Residual income
BUSINESS TEXT
Gordana Podvezanec
Croatia
Rezidualni prihod (pasivna zarada)
Explanation:
Samo neka objašnjenja izraza.
Prihod od posla obavljenog u prošlosti, koji pritiče u toku određenog vremenskog razdoblja (npr. prihodi od autorskih prava).
Rezidualni prihod - profit investicijskog centra umanjen za umnožak kamata na kapital i imovine investicijskog centra (Zgombić - Business Dictionary).
Sad imate jedno čisto ekonomsko objašnjenje i jedno iz svakodnevnog života.

Selected response from:

Daniela Miklic Belancic
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2rezidualni prihod
Sanja Mihailovic
5 +2Rezidualni prihod (pasivna zarada)
Daniela Miklic Belancic
5cist prihod; netto prihod
Drak


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
rezidualni prihod


Explanation:
ovo je ustaljeni izraz, ali možete staviti i "preostali prihod" (onaj koji ostaje nakon pokrivanja određenih rashoda)

Sanja Mihailovic
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nenija Hasanic: Rezidualni prihod ili prihod na dodatu ekonomsku vrijednost
5 hrs

agree  Vesna Zivcic: www.knjizara.com/bib/knj/clio_pdf/ multilevel_marketing.pdf / http://www.cjbyron.com/freedom/residual.htm
6 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
cist prihod; netto prihod


Explanation:
http://dictionary.cambridge.org/define.asp?key=residue*1 0

Dakle, u americkom engleskom "residual income" najcesce znaci, prihod posle placanja poreza, znaci, "cist prihod" ili "netto prihod"...

To je to.

Drak

Drak

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  A.Đapo
2 hrs

disagree  Sanja Mihailovic: Rezidualni prihod ne mora uvek biti neto, jer se do neto prihoda dolazi pokrivanjem raznih troskova u vise nivoa, pa je rezidualni prvi nivo ispod bruto prihoda, a neto poslednji nivo prihoda koji ostaje firmi kao cist prihod.
2 hrs
  -> http://dictionary.cambridge.org/define.asp?key=residue*1 0

17 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
Rezidualni prihod (pasivna zarada)


Explanation:
Samo neka objašnjenja izraza.
Prihod od posla obavljenog u prošlosti, koji pritiče u toku određenog vremenskog razdoblja (npr. prihodi od autorskih prava).
Rezidualni prihod - profit investicijskog centra umanjen za umnožak kamata na kapital i imovine investicijskog centra (Zgombić - Business Dictionary).
Sad imate jedno čisto ekonomsko objašnjenje i jedno iz svakodnevnog života.



Daniela Miklic Belancic
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 24

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Aleksandra Mandrapa
7 hrs
  -> Hvala. Znam da je prijevod jednak, ali mislim da je objašnjenje zaista bilo potrebno, a kako ga nitko nije ponudio...

agree  Franka72
2 days 23 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search