KudoZ home » English to Croatian » Finance (general)

work-over rig

Croatian translation: remont opreme


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:work-over rig
Croatian translation:remont opreme
Entered by: ria05

15:52 Dec 11, 2010
English to Croatian translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general) / Audit Report
English term or phrase: work-over rig
offshore drilling & work-over rig
ria05
Croatia
remont opreme
Explanation:
podmorsko bušenje i remont opreme(za bušenje)
Wikipedia: "workover" znači remont, a "rig" znači oprema
Selected response from:

jadrankap
Grading comment
Zahvaljujem :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4remont opreme
jadrankap
3ponovno iskorištavanje naftne bušotine
Paris Team doo.


  

Answers


44 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ponovno iskorištavanje naftne bušotine


Explanation:
"rig" bi u ovom kontekstu bila naftna bušotina ili brazda

"workover" bi označavalo pokušaj ponovnog iskorištavanja naftnih slojeva tj. na istom nalazištu (ili može označavati popravak istih)

Prepisano iz rječnika

--------------------------------------------------
Note added at 46 mins (2010-12-11 16:39:33 GMT)
--------------------------------------------------

RIG-je i uređaj/agregat za bušenje

Paris Team doo.
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 10

23 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
remont opreme


Explanation:
podmorsko bušenje i remont opreme(za bušenje)
Wikipedia: "workover" znači remont, a "rig" znači oprema

jadrankap
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Zahvaljujem :)