KudoZ home » English to Croatian » Food & Drink

browning dish

Croatian translation: pekač (za mikrovalnu pećnicu)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:browning dish
Croatian translation:pekač (za mikrovalnu pećnicu)
Entered by: Darko Kolega

10:01 Dec 18, 2010
English to Croatian translations [PRO]
Food & Drink / mikrovalna pećnica
English term or phrase: browning dish
When using a browning dish or self-heating material, always place a heat-resistant insulator such as a porcelain plate under it to prevent damage to the turntable and turntable support due to heat stress.

posuđe za prženje? (ono kad hrana dobije tamnu boju - zaprži) ima li posebnog naziva za takvo posuđe?
Darko Kolega
Croatia
pekač
Explanation:

to su razne vrste termootpornih pekača od specijalnih materijala. objašnjenje u discussion box-u
Selected response from:

Lingua 5B
Bosnia and Herzegovina
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3posuđe za kuhanje (crisp posuđe)
Paris Team doo.
3pekač
Lingua 5B


Discussion entries: 4





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pekač


Explanation:

to su razne vrste termootpornih pekača od specijalnih materijala. objašnjenje u discussion box-u

Lingua 5B
Bosnia and Herzegovina
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 12

7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
posuđe za kuhanje (crisp posuđe)


Explanation:
Browning dish je suđe koje je posebno izrađeno za korištenje u mikrovalnim pećnicama. Kod nas nisam čuo za jedan određen ekvivalent. Najčešće se opisuje s posuđem za kuhanje. Na engleskom se još naziva i "crisp" dish. Taj izraz se kod nas također pojavljuje.

How to Use a Browning Dish for Microwave Cooking. Also known as a microwave browning or crisper plate, a microwave browning dish can add a ...
http://www.ehow.com/how_5929022_use-browning-dish-microwave-...

Crisp funkcijom, Za prijatelje.
Crisp funkciju imaju jedino Whirlpool mikrovalne peÊnice
http://www.scribd.com/doc/53121/Kuharica

Što sve može mikrovalna pećnica: savjeti i recepti za brzu pripremu hrane u mikrovalnoj ... Luk pecite na crisp tanjuru 15 minuta na 'crisp' funkciji. ...
http://mikrovalna.blogspot.com/2010_01_01_archive.html

Crisp * Jet Start * Jet Defrost * Crisp tanjur ...
http://www.salonatech.com/salonatech/katalog-artikala/bijela...

Paris Team doo.
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 4