KudoZ home » English to Croatian » Food & Drink

jacked potatoes

Croatian translation: cijeli krumpir pečen u kori


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:jacked potatoes
Croatian translation:cijeli krumpir pečen u kori
Entered by: Darko Kolega

12:37 Dec 19, 2010
English to Croatian translations [PRO]
Food & Drink / recepti
English term or phrase: jacked potatoes
nisu kuhani!

nego punjeni?

kako biti siguran?
Darko Kolega
Croatia
krumpir pečen u kori
Explanation:
http://www.faqs.org/photo-dict/phrase/1090/jacked-potatoes.h...

--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2010-12-19 12:42:04 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.kwikitcatering.co.uk/index.php?page=shop.browse&c...


dakle krumpir pečen u kori nadjeven raznim vrstama nadjeva


--------------------------------------------------
Note added at 1 day4 hrs (2010-12-20 16:58:27 GMT)
--------------------------------------------------

krumpir pečen u ljusci ili kori ( cijeli)
Selected response from:

Gordana Podvezanec
Croatia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +6krumpir pečen u kori
Gordana Podvezanec
5pečeni krumpir u ljusci
Vesna Zivcic


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
pečeni krumpir u ljusci


Explanation:
Pečeni krumpir u ljusci
www.coolinarika.com/.../peceni-krumpir-u-ljusci

Vesna Zivcic
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 4

2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +6
krumpir pečen u kori


Explanation:
http://www.faqs.org/photo-dict/phrase/1090/jacked-potatoes.h...

--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2010-12-19 12:42:04 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.kwikitcatering.co.uk/index.php?page=shop.browse&c...


dakle krumpir pečen u kori nadjeven raznim vrstama nadjeva


--------------------------------------------------
Note added at 1 day4 hrs (2010-12-20 16:58:27 GMT)
--------------------------------------------------

krumpir pečen u ljusci ili kori ( cijeli)

Gordana Podvezanec
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in category: 36
Notes to answerer
Asker: njamy


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Martina Pokupec: mi to doma zovemo "police", ne znam da li se taj termiin može koristiti, ali to se odnosi na sam krumpir bez nadjeva
9 mins
  -> ovo je cijeli krumpir pečen u kori

agree  tekla1925: - slažem se, ali mi doma koristimo izraz krumpir u ljusci
15 mins
  -> hvala

agree  Lingua 5B: i mi imamo izraz "police", tj samo presječen napola i onda se peče.
35 mins
  -> hvala

agree  Bilanda Ban
52 mins
  -> hvala

agree  Sladjana
1 hr
  -> Hvala

agree  Paris Team doo.
2 hrs
  -> hvala