KudoZ home » English to Croatian » Food & Drink

gratin dish

Croatian translation: posuda za gratiniranje


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:gratin dish
Croatian translation:posuda za gratiniranje
Entered by: Darko Kolega

13:49 Dec 19, 2010
English to Croatian translations [PRO]
Food & Drink / recepti
English term or phrase: gratin dish
posude...
Darko Kolega
Croatia
posuda za gratiniranje
Explanation:
Posuda u kojoj se vrsi gratiniranje jela. Gratiniranje je tehnika kuhanja. Ona jeste uglavnom vatrostalna, ali moze biti i keramička i staklena. Mislim de je u kod ovog izraza naglasak na tome da je ona za gratiniranje, a ne na materijalu od kojeg je napravljena.
Selected response from:

Sasa Jakovljevic
Bosnia and Herzegovina
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2vatrostalna keramička posuda
Gordana Podvezanec
5posuda za gratiniranje
Sasa Jakovljevic


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
vatrostalna keramička posuda


Explanation:
http://en.wikipedia.org/wiki/Gratin

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2010-12-19 13:57:19 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.google.com/images?hl=en&safe=off&q=gratin dish&ps...

Gordana Podvezanec
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in category: 36

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Paris Team doo.
1 hr
  -> hvala

agree  lana kate
3 hrs
  -> Hvala

21 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
posuda za gratiniranje


Explanation:
Posuda u kojoj se vrsi gratiniranje jela. Gratiniranje je tehnika kuhanja. Ona jeste uglavnom vatrostalna, ali moze biti i keramička i staklena. Mislim de je u kod ovog izraza naglasak na tome da je ona za gratiniranje, a ne na materijalu od kojeg je napravljena.


    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Gratin
Sasa Jakovljevic
Bosnia and Herzegovina
Native speaker of: Native in BosnianBosnian, Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 12