KudoZ home » English to Croatian » Food & Drink

Indoor Formula

Croatian translation: hrana za kućne mačke


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Indoor Formula Cat food
Croatian translation:hrana za kućne mačke
Entered by: Darko Kolega

12:24 Dec 22, 2010
English to Croatian translations [PRO]
Food & Drink / cat food
English term or phrase: Indoor Formula
"Indoor Formula Ultra Premium Cat Food"


Ima l netko mače (i hrani li ih - naravno - ovakvim spec. namirnicama)

Što ovdje ne prevesti?

Zasad imam rješenje

Ultra Premium hrana za kućne mačke (znači Indoor Formula = kućne)

Prevodi li itko drugačije ovo?
Darko Kolega
Croatia
hrana za kućne mačke
Explanation:
mislim da smo zaključili da dodatna objašnjenja nisu potrebna :)
Selected response from:

Bilanda Ban
Croatia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5hrana za kućne mačke
Bilanda Ban
5upravo tako
Sasa Jakovljevic


Discussion entries: 13





  

Answers


35 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
indoor formula
upravo tako


Explanation:
posebna kombinacija namirnica koja najbolje odgovara kućnim mačkama

Sasa Jakovljevic
Bosnia and Herzegovina
Native speaker of: Native in BosnianBosnian, Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 12

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
indoor formula
hrana za kućne mačke


Explanation:
mislim da smo zaključili da dodatna objašnjenja nisu potrebna :)

Bilanda Ban
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 4