KudoZ home » English to Croatian » Furniture / Household Appliances

Programme charts

Croatian translation: tablica programa


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Programme chart
Croatian translation:tablica programa
Entered by: Darko Kolega

16:53 Dec 17, 2010
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Furniture / Household Appliances / mikrovalna pećnica
English term or phrase: Programme charts
naslov kod mikrovalne pećnice......sve je jasno, no postoji li neki baš hrvatski naziv ? dosta mi je stranih!
Darko Kolega
Croatia
tablica programa
Explanation:
onda za bodove :).. ako se netko pametniji ne sjeti nečeg boljeg..

--------------------------------------------------
Note added at 4 days (2010-12-21 17:23:39 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Hvala!
Selected response from:

Martina Pokupec
Croatia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4tablica programa
Martina Pokupec
3Tablica načina rada
Fedja Imamovic
Summary of reference entries provided
tablica programa
Paris Team doo.

Discussion entries: 4





  

Answers


42 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
programme charts
Tablica načina rada


Explanation:
samo pretpostavljam...

Fedja Imamovic
Bosnia and Herzegovina
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in CroatianCroatian
Notes to answerer
Asker: hvala na vremenu - i ovo je dobro, no ...


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
programme charts
tablica programa


Explanation:
onda za bodove :).. ako se netko pametniji ne sjeti nečeg boljeg..

--------------------------------------------------
Note added at 4 days (2010-12-21 17:23:39 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Hvala!

Martina Pokupec
Croatia
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 8




Reference comments


1 hr
Reference: tablica programa

Reference information:
Stranice i upute ovlaštenih zastupnika proizvođača koriste učestalo taj termin, pa sa tim izgleda nema zabune.

Tablica prikazuje razne programe za podgrijavnje hrane, ...
ftp://80.65.74.192/SAMSUNG/MIKROVALNE/GE87W.pdf

Tablica prikazuje 4 automatska programa za podgrijavanje i kuhanje hrane ...
ftp://80.65.74.192/SAMSUNG/MIKROVALNE/GR87.pdf

Koristite samo hranu prikladnu za mikrovalnu pe}nicu. Postavke instant podgrijavanja/kuhanja. Slijede}a tablica prikazuje programe Automatskog ...
http://www.europatrade.hr/documents/5609dfa4-6385-4437-bd55-...

Paris Team doo.
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 40