KudoZ home » English to Croatian » Furniture / Household Appliances

waveguide cover

Croatian translation: poklopac valovoda, zaštitni poklopac/navlaka vodiča mikrovalova


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:waveguide cover
Croatian translation:poklopac valovoda, zaštitni poklopac/navlaka vodiča mikrovalova
Entered by: Darko Kolega

19:27 Dec 17, 2010
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Furniture / Household Appliances / mikrovalna pećnica
English term or phrase: waveguide cover
Clean the waveguide cover, the oven cavity, the turntable and turntable support after use.


stjenke?? zaštitni sloj
Darko Kolega
Croatia
zaštitni poklopac/navlaka vodiča mikrovalova
Explanation:
znam da ima sto riječi :))))) (ipak je petak navečer)

zaštitni poklopac sam uzela za cover (http://www.google.hr/images?q=waveguide cover&hl=hr&prmd=ivn... - prema riječniku i slikama

a vodič mikrovalova za waveguide prema: http://www.google.hr/search?q=waveguide cover&hl=hr&prmd=ivn...

eto

--------------------------------------------------
Note added at 29 mins (2010-12-17 19:57:36 GMT)
--------------------------------------------------

*rječniku (ipak je pšetak navečer....)

--------------------------------------------------
Note added at 31 mins (2010-12-17 19:58:43 GMT)
--------------------------------------------------

* petak (ja se ispričavam kolegama koji će čitat moje pravopisne i ine greške; dosta je za danas)

--------------------------------------------------
Note added at 3 days21 hrs (2010-12-21 17:24:59 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Hvala!
Selected response from:

Martina Pokupec
Croatia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5- zaštitni poklopac izvora mikrovalovatekla1925
4zaštitni poklopac/navlaka vodiča mikrovalova
Martina Pokupec


Discussion entries: 3





  

Answers


50 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
- zaštitni poklopac izvora mikrovalova


Explanation:
- zaštitni poklopac izvora mikrovalova
- radi se o poklopcu unutar mikrovalne pećnice koji štiti izvor mikrovalova


tekla1925
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian

29 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zaštitni poklopac/navlaka vodiča mikrovalova


Explanation:
znam da ima sto riječi :))))) (ipak je petak navečer)

zaštitni poklopac sam uzela za cover (http://www.google.hr/images?q=waveguide cover&hl=hr&prmd=ivn... - prema riječniku i slikama

a vodič mikrovalova za waveguide prema: http://www.google.hr/search?q=waveguide cover&hl=hr&prmd=ivn...

eto

--------------------------------------------------
Note added at 29 mins (2010-12-17 19:57:36 GMT)
--------------------------------------------------

*rječniku (ipak je pšetak navečer....)

--------------------------------------------------
Note added at 31 mins (2010-12-17 19:58:43 GMT)
--------------------------------------------------

* petak (ja se ispričavam kolegama koji će čitat moje pravopisne i ine greške; dosta je za danas)

--------------------------------------------------
Note added at 3 days21 hrs (2010-12-21 17:24:59 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Hvala!

Martina Pokupec
Croatia
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 8