KudoZ home » English to Croatian » Furniture / Household Appliances

front trim

Croatian translation: čeona/prednja strana, okvir prednjice


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:front trim
Croatian translation:čeona/prednja strana, okvir prednjice
Entered by: Darko Kolega

11:05 Dec 18, 2010
English to Croatian translations [Non-PRO]
Furniture / Household Appliances / mikrovalna pećnica
English term or phrase: front trim
dijelovi pećnice - to je onaj prednji dio (više samo okvir bez vrata)

može li se reći pročelje pećnice ili jednostavno prednja strana pećnice (ja bi ovako, no ako je netko za neki bolji izraz, slobodno recite)
Darko Kolega
Croatia
čeona/prednja strana
Explanation:
Stražnja i čeona strana ... npr. mikrovalne pećnice itd.
http://vision-2001.net/seite30.htm

prednja strana pećnice ostaje hladna...
http://www.bijela-tehnika.com/katalozi/samostojei_tednjaci_i...
Selected response from:

Paris Team doo.
Croatia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5prednji rub
Gordana Podvezanec
4čeona/prednja strana
Paris Team doo.


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
prednji rub


Explanation:
prednja strana

Gordana Podvezanec
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in SlovenianSlovenian

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
čeona/prednja strana


Explanation:
Stražnja i čeona strana ... npr. mikrovalne pećnice itd.
http://vision-2001.net/seite30.htm

prednja strana pećnice ostaje hladna...
http://www.bijela-tehnika.com/katalozi/samostojei_tednjaci_i...


Paris Team doo.
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 40