KudoZ home » English to Croatian » Furniture / Household Appliances

niche size

Croatian translation: dimenzije otvora za ugradnju


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:niche size
Croatian translation:dimenzije otvora za ugradnju
Entered by: Darko Kolega

06:05 Dec 20, 2010
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Furniture / Household Appliances / mikr. pećnica
English term or phrase: niche size
Niche size
W D H

(Širina, dubina, visina)

a niche?
Darko Kolega
Croatia
dimenzije otvora za ugradnju
Explanation:
Ako se radi o ugradbenoj mikrovalnoj (što je ovdje najvjerojatnije slučaj) tada je to otvor u kuhinjskom ormaru/ormariću u kojeg se mikrovalna ugrađuje.

Ugradbena mikrovalna pećnica s grillom kapaciteta 25 litara mikrovalna snaga od 900 W ... dimenzije otvora [mm] 595x386x381 ...
HMT85MR53,nehrđajući čelik Mikrovalna pećnica. ... Dimenzije: -. Za ugradnju u viseće ormariće, Za ugradnju u visoki ormar...
http://www.bosch-home.com/hr/HMT85MR53.html

Dimenzije za ugradnju u mm: 380 x 560 x 550 mm. Volumen : 25 l. Neto težina 22 kg. Ugradbena Mikrovalna pećnica Bosch HMT84G651 ..
http://www.prodaja-ponuda.com/ugradbena-mikrovalna-pecnica-b...

dimenzije otvori. visina; 450 mm; širina; 600 mm. dimenzije za ugradnju otvori ....
http://www.usporedi.hr/

Whirlpool ugradbena mikrovalna pećnica AMW535IX ... Dimenzije s okvirom za ugradnju (VxŠxD) cm: 45x42x21
http://corbis.hr/proizvodi/mali-kucanski-aparati/mikrovalne-...
Selected response from:

Paris Team doo.
Croatia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1dimenzije otvora za ugradnju
Paris Team doo.
4dimenzije niše
Farisa


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
dimenzije niše


Explanation:
Niša (francuski "Niche") je u arhitekturi polukružna ili četvrtasta udubina u zidu za smještaj različitih predmeta.

Farisa
Bosnia and Herzegovina
Native speaker of: Native in BosnianBosnian

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
dimenzije otvora za ugradnju


Explanation:
Ako se radi o ugradbenoj mikrovalnoj (što je ovdje najvjerojatnije slučaj) tada je to otvor u kuhinjskom ormaru/ormariću u kojeg se mikrovalna ugrađuje.

Ugradbena mikrovalna pećnica s grillom kapaciteta 25 litara mikrovalna snaga od 900 W ... dimenzije otvora [mm] 595x386x381 ...
HMT85MR53,nehrđajući čelik Mikrovalna pećnica. ... Dimenzije: -. Za ugradnju u viseće ormariće, Za ugradnju u visoki ormar...
http://www.bosch-home.com/hr/HMT85MR53.html

Dimenzije za ugradnju u mm: 380 x 560 x 550 mm. Volumen : 25 l. Neto težina 22 kg. Ugradbena Mikrovalna pećnica Bosch HMT84G651 ..
http://www.prodaja-ponuda.com/ugradbena-mikrovalna-pecnica-b...

dimenzije otvori. visina; 450 mm; širina; 600 mm. dimenzije za ugradnju otvori ....
http://www.usporedi.hr/

Whirlpool ugradbena mikrovalna pećnica AMW535IX ... Dimenzije s okvirom za ugradnju (VxŠxD) cm: 45x42x21
http://corbis.hr/proizvodi/mali-kucanski-aparati/mikrovalne-...


Paris Team doo.
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 40
Notes to answerer
Asker: hvala! tko zna zna


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Martina Pokupec
56 mins
  -> hvala!:)