KudoZ home » English to Croatian » General / Conversation / Greetings / Letters

matchmaker

Croatian translation: bračni posrednik


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:matchmaker
Croatian translation:bračni posrednik
Entered by: Sanja Mihailovic

13:09 Feb 21, 2005
English to Croatian translations [Non-PRO]
General / Conversation / Greetings / Letters
English term or phrase: matchmaker
/Doris is a great matchmaker!/

Da stavim "provodadžika" ili postoji drugi pogodniji izraz?
Sanja Mihailovic
Serbia
bračni posrednik
Explanation:
Znam da nije nužno baš isto, no bojim se kako "provodadžika" nije pretjerano razumljivo većini današnjih hrvatskih čitatelja...

--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2005-02-21 13:20:16 GMT)
--------------------------------------------------

www.seemore.com.hr/Default.aspx?sid=526
Selected response from:

Pike
Croatia
Grading comment
Hvala svima!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3bračni posrednik
Pike
4provodadžijka
BUZOV


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
bračni posrednik


Explanation:
Znam da nije nužno baš isto, no bojim se kako "provodadžika" nije pretjerano razumljivo većini današnjih hrvatskih čitatelja...

--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2005-02-21 13:20:16 GMT)
--------------------------------------------------

www.seemore.com.hr/Default.aspx?sid=526

Pike
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in EnglishEnglish
Grading comment
Hvala svima!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ingrid Lovric
3 mins
  -> Hvala!

agree  A.Đapo
5 hrs
  -> Hvala!

agree  danijela
19 hrs
  -> Hvala!

10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
provodadžijka


Explanation:
U mojoj bivšoj Slavoniji kažu sa "j" ... Provodadžija, Provodadžijka.

Koliko vidim na tražilici, još neki kažu tako ...
Corner Slobodni kut
... Slobodni kut. Računalo ili provodadžija? ... 2 [nika] - Obična priča [tiho] -
Dnevnik gospođe X [nikton] - Računalo ili provodadžija? ...
www.corner.hr/kolumne/slobodni.asp?id=1056 - 45k -


A može i : bračni posrednik(ca) ... jer je to primarna namjena izvornoga pojma.
Oni drugi ("bezbračni")posrednici, imaju druge izvorne nazive ...

--------------------------------------------------
Note added at 15 mins (2005-02-21 13:24:22 GMT)
--------------------------------------------------

Čak i ovdje:

Hrvatsko narodno kazalište u Zagrebu - Croatian National Theatre ...
... Zurovac (Đavo), Edina Pličanić (Đavolica), Ilir Kerni (Mirko), Ksenija Balog (Jelina
majka), Deana Gobac (Prijateljica) i Cristian Guna (Provodadžija). ...
www.hnk.hr/hr/vijesti.php?m=09 - 21k - Slične Stranice -

BUZOV
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian