KudoZ home » English to Croatian » Insurance

on parental leave

Croatian translation: roditeljski dopust


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:on parental leave
Croatian translation:roditeljski dopust
Entered by: Darko Kolega

22:49 Dec 12, 2010
English to Croatian translations [PRO]
Bus/Financial - Insurance / pension insurance
English term or phrase: on parental leave
If you are unable to work due to illness/injury, or you are on parental leave with parents’ allowance in connection with the birth of a child, your Collective Pension Insurance premiums will be paid by Premium Exemption Insurance instead of your employer
Darko Kolega
Croatia
roditeljski dopust
Explanation:
Od 01.01.2009. primjenjuje se novi Zakon o rodiljnim i roditeljskim potporama, koji na jedinstveni način objedinjuje jednim propisom i uređuje prava po osnovi roditeljstva za sve osobe koje su državljani RH i osiguranici u sustavu obveznog zdravstvenog osiguranja, a nakon prijama RH u članstvo EU i na sve državljane zemalja članica EU. U očekivanju smo do kraja godine i usklađivanja Zakona o radu s navedenim Zakonom.

Zakon razlikuje rodiljni i roditeljski dopust. Roditelji imaju pravo na roditeljski dopust i nakon što dijete navrši šest mjeseci - za prvo i drugo dijete on traje šest mjeseci, a za blizance, treće i svako sljedeće dijete 30 mjeseci. Iskoristiti ga mogu u nekoliko navrata, sve dok dijete ne navrši osam godina.

http://upzh.hr/v1/content/view/77/1/
Selected response from:

Miomira Brankovic
Serbia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +8roditeljski dopust
Miomira Brankovic
4 +5roditeljski dopust
Farisa


Discussion entries: 2





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
roditeljski dopust


Explanation:
Parental leave - roditeljski dopust: plaćeni ili neplaćeni dopust koji mogu koristiti otac ili majka radi odgoja djeteta, skrbi o bolesnom djetetu i sl.

Farisa
Bosnia and Herzegovina
Native speaker of: Native in BosnianBosnian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Kornelija Halkic
21 mins
  -> Hvala

agree  Gordana Podvezanec
51 mins
  -> Hvala

agree  Lingua 5B
1 hr
  -> Hvala

agree  Marcel Milic
12 hrs
  -> Hvala

agree  sazo
17 hrs
  -> Hvala

8 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +8
parental leave
roditeljski dopust


Explanation:
Od 01.01.2009. primjenjuje se novi Zakon o rodiljnim i roditeljskim potporama, koji na jedinstveni način objedinjuje jednim propisom i uređuje prava po osnovi roditeljstva za sve osobe koje su državljani RH i osiguranici u sustavu obveznog zdravstvenog osiguranja, a nakon prijama RH u članstvo EU i na sve državljane zemalja članica EU. U očekivanju smo do kraja godine i usklađivanja Zakona o radu s navedenim Zakonom.

Zakon razlikuje rodiljni i roditeljski dopust. Roditelji imaju pravo na roditeljski dopust i nakon što dijete navrši šest mjeseci - za prvo i drugo dijete on traje šest mjeseci, a za blizance, treće i svako sljedeće dijete 30 mjeseci. Iskoristiti ga mogu u nekoliko navrata, sve dok dijete ne navrši osam godina.

http://upzh.hr/v1/content/view/77/1/

Miomira Brankovic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lingua 5B
0 min
  -> Hvala.

agree  Kornelija Halkic
19 mins
  -> Hvala.

agree  Gordana Podvezanec
48 mins
  -> Hvala.

agree  Marcel Milic
12 hrs
  -> Hvala.

agree  sazo
17 hrs
  -> Hvala.

agree  meggyy
1 day 9 hrs
  -> Hvala.

agree  Iva Halbauer
1 day 10 hrs
  -> Hvala.

agree  Natasa Djurovic
3 days 21 hrs