KudoZ home » English to Croatian » Law: Contract(s)

management fee

Croatian translation: Upravljačka provizija


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:management fee
Croatian translation:Upravljačka provizija
Entered by: alen botica

16:26 Sep 3, 2006
English to Croatian translations [PRO]
Law: Contract(s)
English term or phrase: management fee
management fee

The management fee is the cost of having your assets professionally managed for you.
To je bas to, ali ne znam kako to zgodno ili tocno recina hrvatskom.

Hvala.
Laura1
Upravljačka provizija
Explanation:
Upravljačka provizija (management fee)
Naknada za upravljanje Društvu koja se izražava na godišnjoj razini, a obračunava se dnevno na neto vrijednost imovine fonda. Iz ove naknade se podmiruju i troškovi eventualnog savjetnika za upravljanje. Naknada za upravljanje istaknuta je u Prospektu i Statutu fonda.

Selected response from:

alen botica
Grading comment
Hvala,
Laura
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1naknada za menedžmentProofreader HR
5Upravljačka provizija
alen botica
4troskovi za..
Gordana Smith


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
naknada za menedžment


Explanation:
pogledaj link

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2006-09-03 19:40:10 GMT)
--------------------------------------------------

ili možda naknada za upravljanje
http://hrvatska.poslovniforum.hr/nn-arhiva/00022/0220f.asp

Example sentence(s):
  • Naknada za menedžment koju plaćaju investitori sastavljena je od dva dijela: ulaznine koja je uključena u cijenu prve kupnje unita (do 5%) i koja u sebi uključuje i proviziju za nezavisnog posrednika; i godišnje članarine koja se plaća polugodišnj

    Reference: http://www.limun.hr/main.aspx?id=33062
Proofreader HR
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  V&M Stanković
3 hrs
  -> Hvala

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
troskovi za..


Explanation:
.

Gordana Smith
United States
Native speaker of: Native in Serbo-CroatSerbo-Croat, Native in BosnianBosnian
PRO pts in category: 8

21 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Upravljačka provizija


Explanation:
Upravljačka provizija (management fee)
Naknada za upravljanje Društvu koja se izražava na godišnjoj razini, a obračunava se dnevno na neto vrijednost imovine fonda. Iz ove naknade se podmiruju i troškovi eventualnog savjetnika za upravljanje. Naknada za upravljanje istaknuta je u Prospektu i Statutu fonda.




    Reference: http://www.erste-invest.hr/main.asp?ID=314
alen botica
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 22
Grading comment
Hvala,
Laura