the indemnified/indemnifying party

Croatian translation: oštećena/odštetna strana

English term or phrase:the indemnified/indemnifying party
Croatian translation:oštećena/odštetna strana
Entered by: Ariana Koši

13:30 Nov 27, 2006
English to Croatian translations [PRO]
Law: Contract(s)
English term or phrase: the indemnified/indemnifying party
- radi se o potraživanju odštete
Franka72
oštećena/odštetna strana
Explanation:
Radi se o odšteti:

(1) Ako Ugovorna strana, ili neka njena imenovana agencija (u daljnjem tekstu »Odštetna strana«), vrši plaćanje u okviru odštete ili jamstva datog u odnosu na Investiciju (u daljnjem tekstu »Oštećena strana«) na Području druge Ugovorne strane

http://hrvatska.poslovniforum.hr/nn-arhiva/0004f/04f08.asp
Selected response from:

Ariana Koši
Grading comment
hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2oštećena/odštetna strana
Ariana Koši
4 +1Obeštećavajuća/Obeštećena strana
Snjezana Kasapovic


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Obeštećavajuća/Obeštećena strana


Explanation:
Dakle, strana koja pruža/jamči obeštećenje i strana koja je primatelj obeštećenja - obaštećenik.

Snjezana Kasapovic
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  krtko
1 day 23 hrs

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
oštećena/odštetna strana


Explanation:
Radi se o odšteti:

(1) Ako Ugovorna strana, ili neka njena imenovana agencija (u daljnjem tekstu »Odštetna strana«), vrši plaćanje u okviru odštete ili jamstva datog u odnosu na Investiciju (u daljnjem tekstu »Oštećena strana«) na Području druge Ugovorne strane

http://hrvatska.poslovniforum.hr/nn-arhiva/0004f/04f08.asp

Ariana Koši
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 16
Grading comment
hvala

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ivana Karanikic
1 hr
  -> Hvala :)

agree  Kristina Kolic
2 hrs
  -> Hvala :)