KudoZ home » English to Croatian » Law: Contract(s)

Passport Agreement

Croatian translation: popratni ugovor


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Passport Agreement
Croatian translation:popratni ugovor
Entered by: Larisa Djuvelek-Ruggiero

19:25 Nov 5, 2008
English to Croatian translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s) / Passport Agreement
English term or phrase: Passport Agreement
his Passport Agreement ("Agreement") including its addenda, exhibits and
schedules, is made and entered into between the XXXXX entity ("XXXXX") and
the corporate entity ("Subcontractor") that are identified below and are the
signatories hereto
to je kao potpisna stranica tj. zadnja str. ugovora u kojoj su rubrike za
potpis i u kojoj ima puno "whereas", kao u deklaraciji.
kako da to prevedem??
Gordana Podvezanec
Croatia
popratni ugovor
Explanation:
Mozda bi moglo da bute to jer passport (pored ubicajenog znacenja, pasos/putovnica, BE-osobna iskaznica) ima znacenje - popratno pismo ili popratni dokument. Nazalost nemam nikakvih referenci za vas u ovo vrijeme. :)
Selected response from:

Larisa Djuvelek-Ruggiero
United States
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3popratni ugovor
Larisa Djuvelek-Ruggiero
3ugovor o putnim ispravama
Marija Jankovic
3ugovor o pasošuxxxAlma Berilo


Discussion entries: 2





  

Answers


11 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
passport agreement
ugovor o pasošu


Explanation:
.

xxxAlma Berilo
Native speaker of: Native in BosnianBosnian
Notes to answerer
Asker: molim objašnjenje....


17 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
passport agreement
ugovor o putnim ispravama


Explanation:
ako je u pitanju ugovor o putnim ispravama i viznom rezimu.

--------------------------------------------------
Note added at 18 hrs (2008-11-06 13:46:01 GMT)
--------------------------------------------------

Izvinjavam se. Bas me zanima kako bi se ovaj termin preveo. Koliko vidim iz primera ugovora ove vrste kao da je rec o nekim privremenim ugovorima ili nekim prelaznim ugovorima.

Marija Jankovic
France
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
Notes to answerer
Asker: ne radi se o putnim ispravama


3 days21 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
passport agreement
popratni ugovor


Explanation:
Mozda bi moglo da bute to jer passport (pored ubicajenog znacenja, pasos/putovnica, BE-osobna iskaznica) ima znacenje - popratno pismo ili popratni dokument. Nazalost nemam nikakvih referenci za vas u ovo vrijeme. :)

Larisa Djuvelek-Ruggiero
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in BosnianBosnian
PRO pts in category: 14