KudoZ home » English to Croatian » Law: Contract(s)

encumber with third-party rights

Croatian translation: opteretiti pravima trećih strana


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:encumber with third-party rights
Croatian translation:opteretiti pravima trećih strana
Entered by: Gordana Podvezanec

21:41 Nov 9, 2008
English to Croatian translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
English term or phrase: encumber with third-party rights
(d) You may not encumber with third-party rights or resell to a third party any items owned by xxx, except with xxx 's prior written consent.
Gordana Podvezanec
Croatia
opteretiti pravima trećih strana
Explanation:
encumber - To burden with legal or financial obligations

(ili pravima trećih)
Selected response from:

eleonora_r
Grading comment
Hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4opteretiti pravima trećih strana
eleonora_r
4zadužiti se/opteretiti se polaganjem prava trećih lica
Natasa Djurovic


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
opteretiti pravima trećih strana


Explanation:
encumber - To burden with legal or financial obligations

(ili pravima trećih)


    Reference: http://www.thefreedictionary.com/encumber
    Reference: http://www.fzplus.hr/product_info.php?products_id=966&osCsid...
eleonora_r
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 24
Grading comment
Hvala

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Kristina Kolic: To je to, uz mali ispravak: nije trećih "strana" nego trećih "OSOBA" - Može biti fizička ili pravna osoba ;-)
1 hr
  -> Prihvaćam ispravak, nailazila sam na takvu formulaciju, ali me uvijek zbuni jer obično nije riječ o fizičkoj osobi. Hvala, Kristina!

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
4 hrs
  -> Hvala!

agree  Ivana Zuppa-Baksa: uz Kristininu napomenu
8 hrs
  -> Hvala!

agree  Marija Vujosevic Caric
12 hrs
  -> Hvala!

29 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zadužiti se/opteretiti se polaganjem prava trećih lica


Explanation:
encumber-osim opteretiti, založiti, ima značenje i zadužiti ...

Natasa Djurovic
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 64

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  eleonora_r: u pravu ste za 'zadužiti se', ali ne bih se složila s povratnom zamjenicom jer u tekstu stoji 'encumber... any items'
35 mins
  -> Nije u pitanju povratna zamenica uopste!