KudoZ home » English to Croatian » Law: Contract(s)

Quearly

Croatian translation: periodički (u kontekstu)


11:43 Feb 27, 2012
English to Croatian translations [PRO]
Marketing - Law: Contract(s)
English term or phrase: Quearly
Molim pomoć oko prijevoda izraza QUEARLY u kontekstu:

Reporting:
Quearly -Bi Annual or Quarterly: (to be agreed)
Market result and review presentation
Ana-Maria Kozlovac
Croatia
Croatian translation:periodički (u kontekstu)
Explanation:
quearly - how queer :)

ako nema mogućnosti konzultacije s klijentom, i ako nije neki interni žargon skovan od quarter i year, možda može pomoći periodičko izvješćivanje... izvješća koja nisu godišnja (polugodišnja, kvartalan i sl.) često se nazivaju periodičnim, sadržajno bi mislim odgovaralo

--------------------------------------------------
Note added at 10 hrs (2012-02-27 21:48:20 GMT)
--------------------------------------------------

sad mi je palo na pamet još nešto... dinamika, često se govori i o dinamici izvješćivanja

Izvješćivanje
Dinamika: polugodišnje - tromjesečno
Selected response from:

bonafide1313
Croatia
Grading comment
Ovaj odgovor mi je najbliži rješenju.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
1 +1periodički (u kontekstu)bonafide1313
2učestalost istraživanja na godišnjoj razini
Davor Ivic


  

Answers


6 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
quearly
učestalost istraživanja na godišnjoj razini


Explanation:
mislim da se ovdje radi naprosto o izvedenici od quest-yearly pudući se radi o istraživanju quest(ionary) koje se provodi u takvim vremenskim ramacima

Davor Ivic
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 52

33 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +1
quearly
periodički (u kontekstu)


Explanation:
quearly - how queer :)

ako nema mogućnosti konzultacije s klijentom, i ako nije neki interni žargon skovan od quarter i year, možda može pomoći periodičko izvješćivanje... izvješća koja nisu godišnja (polugodišnja, kvartalan i sl.) često se nazivaju periodičnim, sadržajno bi mislim odgovaralo

--------------------------------------------------
Note added at 10 hrs (2012-02-27 21:48:20 GMT)
--------------------------------------------------

sad mi je palo na pamet još nešto... dinamika, često se govori i o dinamici izvješćivanja

Izvješćivanje
Dinamika: polugodišnje - tromjesečno

bonafide1313
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 113
Grading comment
Ovaj odgovor mi je najbliži rješenju.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  K Benevito: very queer indeed :)
18 mins
  -> Hvala, da:)), ali ako se riječ slučajno ponavlja 100 puta u tekstu neće biti queer ako njen prijevod plate samo 1% od standardne p/w rate, ahahahah