KudoZ home » English to Croatian » Law (general)

barratry

Croatian translation: protuzakonito pokretanje neosnovane parnice


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:barratry
Croatian translation:protuzakonito pokretanje neosnovane parnice
Entered by: Vladimir Mavar

02:48 Sep 11, 2006
English to Croatian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / ethical/legal terms
English term or phrase: barratry
Čin stvaranja zakonitog biznisa uzburkanjem sporova i svađa, uglavnom za korist onog odvjetnika koji vidi financijsku dobit u toj nevolji. Protuzakonito je u svim američkim državama i podređeno krivičnom kažnjavanju i/ili disciplinskim mjerama od strane Udruženja Odvjetnika pojedine suverene države, ali mora postojati navod da je proizlazeća tužba bila u potpunosti neosnovana. Postoji mnogo pograničenih slučajeva u kojima odvjetnici, u ime profesionalne čvrstoće ili zaštite klijenta, ne traže određena pogodbena rješenja ili namjerno ne kažu tom klijentu da nema legitimnu tvrdnju.

en.wikipedia.org/wiki/Barratry

www.dictionary.com/cgi-bin/dict.pl?term=barratry

www.answers.com/topic/barratry


Ne znam da li bi valjao slijedeći prijevod "protuzakonito stvaranje pravničkog poslovanja". Molim prijedloge.
Vladimir Mavar
protuzakonito pokretanje neosnovane parnice
Explanation:
u pomorskom pravu postoji termin "baratrija" a za ovo osim definicija nisam našla bolje
Selected response from:

Ariana Koši
Grading comment
Hvala vam.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4zlonamjerno pokretanje parnicexxxAnita Britve
4protuzakonito pokretanje neosnovane parnice
Ariana Koši
3objesno parničenje
Vesna Zivcic


  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zlonamjerno pokretanje parnice


Explanation:
zlonamjerno pokretanje parnice bez osnove

xxxAnita Britve
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 16

8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
objesno parničenje


Explanation:
Prvo predloženo rješenje samo je jedno od mogućih navedenih pod natuknicom barratry u Rječniku prava (Dictionary of Law) Milice Gačić.

Ja predlažem sljedeće, koje čini se ima veću uporabnu vrijednost:
objesno parničenje
"objesno parničenje" državnih tijela (kako stoji u Izvješću), pridonosi zatrpanosti sudova. (odugovlačenje postupka iako se povećavaju troškovi i zna se da ...
www.ombudsman.hr/Download/2006/04/03/IZVJESCE_ZA_2002.pdf


... provođenje sudske odluke kojom se zaštićuje njegov posjed izgubilo svaku razumnu svrhu iu stvari predstavlja objesno parničenje privatnih tužitelja. ...
www.zupsudkc.hr/praksa2000kaznenizakon.html

...to znači da u tom segmentu objesno parničenje državu stoji oko 150 milijuna godišnje. ...
abdc.blog.hr/arhiva-2005-12.html



PARNIČENJE. INDEX BROJ 48-49 / 25-47. Da bi se radilo o objesnom parničenju potrebno je da stranka postupa u zloj vjeri ...
www.hazu.hr/jzavod/PresudeN.html



Vesna Zivcic
Works in field
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 16

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
protuzakonito pokretanje neosnovane parnice


Explanation:
u pomorskom pravu postoji termin "baratrija" a za ovo osim definicija nisam našla bolje

Ariana Koši
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Hvala vam.