KudoZ home » English to Croatian » Law (general)

terms share and bond

Croatian translation: nazivi 'dionica' i 'obveznica'


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:terms share and bond
Croatian translation:nazivi 'dionica' i 'obveznica'
Entered by: Crotext - Laca

11:35 Mar 21, 2007
English to Croatian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
English term or phrase: terms share and bond
...the legislator removed the rigid restriction to the terms share and bond and opened up new forms of raising capital...
Crotext - Laca
Croatia
nazivi 'akcija' i 'obveznica'
Explanation:
zakonodavac je uklonio tijesna ogranicenja naziva 'akcija' i 'obveznica'
nesto tako
Selected response from:

John Farebrother
United Kingdom
Grading comment
Hvala puno!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5nazivi 'akcija' i 'obveznica'
John Farebrother
4pojam dionica i obveznica
Lara Adamenko


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
nazivi 'akcija' i 'obveznica'


Explanation:
zakonodavac je uklonio tijesna ogranicenja naziva 'akcija' i 'obveznica'
nesto tako

John Farebrother
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: English
PRO pts in category: 42
Grading comment
Hvala puno!

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pojam dionica i obveznica


Explanation:
Obveznica je isprava koja sadrži priznanje postojanja neke obveze a služi vjerovniku kao dokaz, da je dužnik obvezu preuzeo. Obveznice mogu izdavati države, banke ili industrijske tvrtke, a svrha izdavanja je prikupljanje sredstava, najčešće u značajnim iznosima. Dionice, za razliku od obveznica, donose unaprijed utvrđenu kamatu


    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Bond_%28finance%29
    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Share_(finance)
Lara Adamenko
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in ItalianItalian
PRO pts in category: 4