KudoZ home » English to Croatian » Law (general)

level of aggregation

Croatian translation: razina agregacije


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:level of aggregation
Croatian translation:razina agregacije
Entered by: Kristina Kolic

21:40 Jun 26, 2007
English to Croatian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
English term or phrase: level of aggregation
In the process of investigation we used the analysis of traditional content and structural analysis, or of semantic or cognitive networks. The latter is a new generation method that centres its attention on the interaction between the elements observed, whatever their ***level of aggregation*** (significant, individual, group, or organizations) may be.
Kristina Kolic
Croatia
razina agregacije
Explanation:
PDF] ORGANIZACIJSKA KLIMA U ISKON INTERNETU
Format datoteke: PDF/Adobe Acrobat - Prikaži kao HTML
... nivo ili organizacija u cjelini), te se razina agregacije ne mora podudarati sa razinom. deskripcije ili percepcije. Ovdje su rezultati agregirane klime ...
darhiv.ffzg.hr/125/01/HrvojePranjić-Anušić.pdf - Slične stranice

14. dio - listopad 2003. - engleski na hrvatski prijevod ...
Razina agregacije se odnosi na broj unutrašnjih kategorija ili stokovi koji su prikazani. [Fri Oct 24 12:10:21 2003] The boundary refers to how far upstream ...
www.tranexp.hr/primjeri_NeuroTran_recenica_10_engcro_15.htm... - 54k - Spremljeno u privremenu memoriju - Slične stranice

[PDF] IZGRADNJA SKLADIŠTA PODATAKA
Format datoteke: PDF/Adobe Acrobat - Prikaži kao HTML
Slijedeci korak je definicija razina agregacije. Za svaku razinu agregacije. potrebno je definirati njeno ime, prefiks i eventualno opis. ...
www.skladistenje.com/download/IzgradnjaSkladistaPodataka.pd...


--------------------------------------------------
Note added at 32 mins (2007-06-26 22:13:40 GMT)
--------------------------------------------------

[PDF] MALI LEKSIKON GLOBALIZACIJE
Format datoteke: PDF/Adobe Acrobat - Prikaži kao HTML
Mnogo je termina dostupno za razine agregacije i deagregacije skupova i njihovih. elemenata, sustava i komponenata, viših i nižih redova organizacije, ...
www.cpi.hr/download/links/1417.pdf - Slične stranice

123 31.7.2003 Metodologija za statističku primjenu Nacionalne ...
Razvrstavanje se provodi po fazama, od najviše razine agregacije kao što je područje (jednoslovna oznaka), preko odjeljka (dvoznamenkasta brojčana oznaka), ...
www.nn.hr/clanci/sluzbeno/2003/1745.htm - 301k -
Selected response from:

BUZOV
Croatia
Grading comment
Puno hvala! Srdačan pozdrav :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1razina agregacije
BUZOV
4nivo habilitacije
Sanja Rasovic


  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
nivo habilitacije


Explanation:
aggregation-habilitacija, pravni recnik B. Vukicevic

Example sentence(s):
  • U socijalnom radu habilitacija je praktična orijentacija koja osnažuje klijenta u procesu rešavanja problema kroz obrazovanje, razvoj veština i novih ili do tada nedostupnih ili neiskorišćenih resursa

    Reference: http://sr.wikipedia.org/sr-el/%D0%A5%D0%B0%D0%B1%D0%B8%D0%BB...
Sanja Rasovic
Greece
Specializes in field
PRO pts in category: 5

31 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
razina agregacije


Explanation:
PDF] ORGANIZACIJSKA KLIMA U ISKON INTERNETU
Format datoteke: PDF/Adobe Acrobat - Prikaži kao HTML
... nivo ili organizacija u cjelini), te se razina agregacije ne mora podudarati sa razinom. deskripcije ili percepcije. Ovdje su rezultati agregirane klime ...
darhiv.ffzg.hr/125/01/HrvojePranjić-Anušić.pdf - Slične stranice

14. dio - listopad 2003. - engleski na hrvatski prijevod ...
Razina agregacije se odnosi na broj unutrašnjih kategorija ili stokovi koji su prikazani. [Fri Oct 24 12:10:21 2003] The boundary refers to how far upstream ...
www.tranexp.hr/primjeri_NeuroTran_recenica_10_engcro_15.htm... - 54k - Spremljeno u privremenu memoriju - Slične stranice

[PDF] IZGRADNJA SKLADIŠTA PODATAKA
Format datoteke: PDF/Adobe Acrobat - Prikaži kao HTML
Slijedeci korak je definicija razina agregacije. Za svaku razinu agregacije. potrebno je definirati njeno ime, prefiks i eventualno opis. ...
www.skladistenje.com/download/IzgradnjaSkladistaPodataka.pd...


--------------------------------------------------
Note added at 32 mins (2007-06-26 22:13:40 GMT)
--------------------------------------------------

[PDF] MALI LEKSIKON GLOBALIZACIJE
Format datoteke: PDF/Adobe Acrobat - Prikaži kao HTML
Mnogo je termina dostupno za razine agregacije i deagregacije skupova i njihovih. elemenata, sustava i komponenata, viših i nižih redova organizacije, ...
www.cpi.hr/download/links/1417.pdf - Slične stranice

123 31.7.2003 Metodologija za statističku primjenu Nacionalne ...
Razvrstavanje se provodi po fazama, od najviše razine agregacije kao što je područje (jednoslovna oznaka), preko odjeljka (dvoznamenkasta brojčana oznaka), ...
www.nn.hr/clanci/sluzbeno/2003/1745.htm - 301k -


BUZOV
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 64
Grading comment
Puno hvala! Srdačan pozdrav :-)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  John Farebrother: slazem se Buzov
8 hrs
  -> Hvala