KudoZ home » English to Croatian » Law (general)

enforceability

Croatian translation: provedivost


22:21 Sep 18, 2007
English to Croatian translations [PRO]
Law (general)
English term or phrase: enforceability
Declaration rapidly became a fertile source for annulments of executive acts, and the enforceability of the text was proclaimed in 1956.
Zvonchica
Croatian translation:provedivost
Explanation:
enforce=provoditi (odredbe, zakone)
enforcable=provediv

i.e. tekst deklaracije je proglašen provedivim 1956.

npr. Išli smo samo na one izmjene kojima bi se osigurala provedivost zakona i riješila pitanja koja su u praksi dvojbena i stvaraju probleme...
http://www.mzopu.hr/default.aspx?id=5458
Selected response from:

Ariana Koši
Grading comment
Zahvaljujem, tu opciju sam i ja stavila. Naime radi se o Deklaraciji o pravima, mislim da "ovršnost" u ovom specifičnom kontekstu ne može stajati.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5provedivost
Ariana Koši
4 +1ovršnost
V&M Stanković


  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
provedivost


Explanation:
enforce=provoditi (odredbe, zakone)
enforcable=provediv

i.e. tekst deklaracije je proglašen provedivim 1956.

npr. Išli smo samo na one izmjene kojima bi se osigurala provedivost zakona i riješila pitanja koja su u praksi dvojbena i stvaraju probleme...
http://www.mzopu.hr/default.aspx?id=5458

Ariana Koši
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Zahvaljujem, tu opciju sam i ja stavila. Naime radi se o Deklaraciji o pravima, mislim da "ovršnost" u ovom specifičnom kontekstu ne može stajati.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ana Milosevic
3 hrs
  -> hvala

agree  Slavica Kosca-Vrlazic
5 hrs
  -> hvala

agree  sazo
8 hrs
  -> hvala

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
1 day8 hrs
  -> hvala

agree  ihodak4
4 days
  -> hvala

28 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
ovršnost


Explanation:
Susjed.com - English - Croatian:
enforceability - ovršnost
( http://dict.susjed.com/?enforceability )


„USTAVNI SUD REPUBLIKE HRVATSKE
R J E Š E N J E
...ukidanje potvrde (klauzule) pravomoćnosti i ovršnosti...
...annulment of legal validity and enforceability clause...“
( http://sljeme.usud.hr:81/usud/prakswen.nsf/Ustav/C1256A25004... )

--------------------------------------------------
Note added at 9 hrs (2007-09-19 07:29:34 GMT)
--------------------------------------------------

Poslovni forum d.o.o. - ENGLESKO - HRVATSKI RJEČNIK :
enforceability - ovršnost
enforcement - ovrha
enforcement creditor - ovrhovoditelj
enforcement debtor - ovršenik
enforcement of court judgements - ovršno pravo
( http://www.poslovniforum.hr/rjecnik/englesko-hrvatski/defaul... )


PMF - EH dictionary:
enforceability - ovršnost
enforcement - ovrha, provedba, provođenje
enforcement creditor - ovrhovoditelj
enforcement debtor - ovršenik
enforcement of court judgements - ovršno pravo
( http://web.math.hr/~igaly/EH43/EH86.htm )


DATOTEKA.COM - englesko-bosanski/hrvatski/srpski rječnik:
ovršnost - enforceability
( http://www.datoteka.com/rjecnik/bhs-en/o/ovrsnost.html )

V&M Stanković
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 24

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
1 day13 hrs

neutral  ihodak4: ovo je ok u drugom kontekstu, pozdrav!
4 days