KudoZ home » English to Croatian » Law (general)

commercial procuration

Croatian translation: trgovačka punomoć


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:commercial procuration
Croatian translation:trgovačka punomoć
Entered by: Dubravka Hrastovec

07:03 Jan 12, 2008
English to Croatian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
English term or phrase: commercial procuration
dva primjera:
1. The following activities require a residence permit which allows you to engage in self-employed gainful occupation, whereas no work permit is needed:
...
- employees with full power of attorney or representative capacity (executive commercial procuration)
2. Appointing or revoking any general power of attorney or of commercial procuration ("Prokura");
a evo i link s detaljnim objašnjenjem na hrv.: http://www.poslovniforum.hr/vijest.asp?id=124
prema kojem se razlikuje prokura i trgovačka punomoć;
kako biste onda preveli 'commercial procuration';
koneksta nema, sam naslov stupca izvoda it trgovačkog registra!
Hvala!
ihodak4
trgovačka punomoć
Explanation:
S obzirom da 'procuration' može značiti i punomoć,
npr. http://www.thefreedictionary.com/Procuration
n. (...)
3. The instrument by which a person is empowered to transact the affairs of another; a proxy
vjerujem da se ovdje radi o trgovačkoj punomoći. Pogledajte u ZTD-u (http://www.poslovniforum.hr/zakoni/zakon_o_trgovackim_drustv... odgovara li to Vašem kontekstu u cjelini.


Selected response from:

Dubravka Hrastovec
Croatia
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3trgovačka punomoć
Dubravka Hrastovec
4trgovačko zastupanje
Larisa Djuvelek-Ruggiero


  

Answers


6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
trgovačko zastupanje


Explanation:
commercial procuracy- trgovačka punomoć
procuration - punomoć, ovlaštenje, zastupanje, posredovanje

Larisa Djuvelek-Ruggiero
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in BosnianBosnian
PRO pts in category: 27

13 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
trgovačka punomoć


Explanation:
S obzirom da 'procuration' može značiti i punomoć,
npr. http://www.thefreedictionary.com/Procuration
n. (...)
3. The instrument by which a person is empowered to transact the affairs of another; a proxy
vjerujem da se ovdje radi o trgovačkoj punomoći. Pogledajte u ZTD-u (http://www.poslovniforum.hr/zakoni/zakon_o_trgovackim_drustv... odgovara li to Vašem kontekstu u cjelini.




Dubravka Hrastovec
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 24
Grading comment
Hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Veronica Prpic Uhing
1 hr
  -> Hvala!

agree  Sherefedin MUSTAFA
14 hrs
  -> Hvala!

agree  sazo
15 hrs
  -> Hvala!