KudoZ home » English to Croatian » Law (general)

Municipial Corporation

Croatian translation: lokalno predstavničko tijelo, lokalno komunalno društvo/poduzeće

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Municipial Corporation
Croatian translation:lokalno predstavničko tijelo, lokalno komunalno društvo/poduzeće
Entered by: Dinap

22:57 Dec 15, 2016
English to Croatian translations [PRO]
Medical - Law (general) / names of institutions
English term or phrase: Municipial Corporation
...this being department of Municipial Corporation known as...
Dinap
Croatia
lokalno predstavničko tijelo, lokalno komunalno društvo/poduzeće
Explanation:
lokalno predstavničko tijelo, lokalno komunalno društvo/poduzeće
Selected response from:

LogosART
Croatia
Grading comment
hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1lokalno predstavničko tijelo, lokalno komunalno društvo/poduzeće
LogosART
4 -1samoupravno udruženje, (lokalno) komunalno društvo/poduzeće
LogosART


  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
municipial corporation
samoupravno udruženje, (lokalno) komunalno društvo/poduzeće


Explanation:
Municipal Corporation > samoupravno udruženje
http://oliver.efri.hr/~javnisek/zbornik/dobric.pdf

A municipal corporation is the legal term for a local governing body, including (but not necessarily limited to) cities, counties, towns, townships, charter townships, villages, and boroughs.

Još je jedna specifičnost britanske lokalne samouprave to što pravnu osobnost nemaju lokalne jedinice, već predstavnička tijela građana. Ona imaju formalan status samoupravnog udruženja (municipal corporation) koje je u odnosu prema središnjoj vlasti dugo vremena bilo uvelike izjednačeno s privatnom korporacijom. Zakon iz 1835. (The Municipal Corporations Act) prvi je put regulirao formalni status lokalne samouprave (Koprić et al., 2014).

SOURCE:
Javna uprava i politički sustav Ujedinjenog Kraljevstva: između tradicije i reformi
Petra Đurman*

Na primjer, Warsaw Municipal Corporation for Public Services Ltd. (MPUK – Varšavsko komunalno društvo za javne usluge)
http://www.oecd.org/daf/competition/49497178.pdf

Međutim, plastične vrećice su svojom praktičnošću i ekonomičnošću izgleda jače i od kazni. Naime, kako nas je 30. srpnja izvijestio web portal India Locals lokalno komunalno poduzeće Brihanmumbai Municipal Corporation (BMC) formiralo je od gotovo svih svojih radnika četveročlane inspekcije koje su obilazile trgovine te kažnjavale trgovce koji su dijelili plastične vrećice te im oduzimale zatečene zalihe vrećica.
http://blog.dnevnik.hr/plasticno-je-fantasticno/2012/08/1630...


--------------------------------------------------
Note added at 2 uren (2016-12-16 01:28:38 GMT)
--------------------------------------------------

lokalno predstavničko tijelo (koje ima status samoupravnog udruženja)
http://oliver.efri.hr/~javnisek/zbornik/dobric.pdf

LogosART
Croatia
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 112

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Daryo: samoupravno udruženje? one of the silliest possible translation ...! Grad Zagreb isto što i kooperativa???
1 hr
  -> Pls look at the source and provide an ARGUMENTED explanation! Laku noć! Just provided different options, because of lack of broader context...

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
municipial corporation
lokalno predstavničko tijelo, lokalno komunalno društvo/poduzeće


Explanation:
lokalno predstavničko tijelo, lokalno komunalno društvo/poduzeće

LogosART
Croatia
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 112
Grading comment
hvala

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Daryo
4 hrs
  -> Hvala lijepa! Greetings!