PPK

Croatian translation: OZO

English term or phrase:PPK
Croatian translation:OZO
Entered by: John Farebrother

13:42 Feb 25, 2018
English to Croatian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / Police
English term or phrase: PPK
Curaplex All-In-One Personal Protection and Cleanup Kit - CURAPLEX BY BOUND TREE. This kit helps protect against direct exposure to blood, body fluids and .... The Personal Protection Kit with Coveralls is especially designed for fire, police, ambulance and other emergency rescue personnel.
John Farebrother
United Kingdom
OZO
Explanation:
Osobna zaštitna oprema
Sa približavanjem Europskoj Uniji, RH je počela primjenjivati EUROPSKE DIREKTIVE ZA ZAŠTITU NA RADU, čime se naziv HTZ oprema mijenja u OZO ( Osobna Zaštitna Oprema ) ili oprema za zaštitu na radu. EUROPSKE DIREKTIVE ZA ZAŠTITU NA RADU. Stjecanjem punopravnog članstva u EU, od nas se traži da kao ...
Selected response from:

Davor Ivic
Croatia
Grading comment
Hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5OZO
Davor Ivic
3OZK (osobni zaštitni komplet)
Elio Verbanac


  

Answers


41 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
ppk
OZO


Explanation:
Osobna zaštitna oprema
Sa približavanjem Europskoj Uniji, RH je počela primjenjivati EUROPSKE DIREKTIVE ZA ZAŠTITU NA RADU, čime se naziv HTZ oprema mijenja u OZO ( Osobna Zaštitna Oprema ) ili oprema za zaštitu na radu. EUROPSKE DIREKTIVE ZA ZAŠTITU NA RADU. Stjecanjem punopravnog članstva u EU, od nas se traži da kao ...


    https://htzoprema.fullbusiness.com/o-nama/zastita-na-radu.htm
Davor Ivic
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 110
Grading comment
Hvala

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ppk
OZK (osobni zaštitni komplet)


Explanation:
OZO je Personal Protective Equipment i ima šire značenje.

Elio Verbanac
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 8