KudoZ home » English to Croatian » Law/Patents

the Immigration and Naturalization Service (INS

Croatian translation: Služba za imigraciju i naturalizaciju


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:the Immigration and Naturalization service (INS)
Croatian translation:Služba za imigraciju i naturalizaciju
Entered by: Vesna Zivcic

13:21 Jan 2, 2003
English to Croatian translations [PRO]
Law/Patents / social security
English term or phrase: the Immigration and Naturalization Service (INS
For only those people that are applying, we may submit this information to the Immigration and Naturalization Service (INS) for verification.
Gordana Podvezanec
Croatia
Služba za imigraciju i naturalizaciju (INS)
Explanation:
Vjesnik on-line - Vanjska politika

... Služba za imigraciju i naturalizaciju (INS) od tih putnika uzima otiske prstiju, fotografira ih i ispituje te njihove podatke uspoređuje s podacima ...
Selected response from:

Vesna Zivcic
Grading comment
Zahvaljujem gdji. Zivcic.

4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Služba za imigraciju i naturalizaciju (INS)
Vesna Zivcic
5Služba za Useljenje i Naturalizacijubergazy


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Služba za Useljenje i Naturalizaciju


Explanation:
Moglo bi ostati i Imigraciju ali s pojmom naturalizacija, stvar je nešto složenija jer je to višeznačan pojam: udomaćivanje, prilagodba itd.

bergazy
Croatia
Native speaker of: Croatian
PRO pts in pair: 678

18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Služba za imigraciju i naturalizaciju (INS)


Explanation:
Vjesnik on-line - Vanjska politika

... Služba za imigraciju i naturalizaciju (INS) od tih putnika uzima otiske prstiju, fotografira ih i ispituje te njihove podatke uspoređuje s podacima ...



    www.vjesnik.com/html/2002/10/ 02/Clanak.asp?r=van&c=7
Vesna Zivcic
Native speaker of: Croatian
PRO pts in pair: 849
Grading comment
Zahvaljujem gdji. Zivcic.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  dkalinic: Prijevod je posve u redu, iako je hrvatski pravilnije "služba za useljenje i naturalizaciju"
2 hrs
  -> Ako biste željeli biti dosljedni, onda biste morali pohrvatiti i riječ "naturalizacija", inače Vam je rješenje samo polovično.

agree  Floramye
1 day11 hrs