KudoZ home » English to Croatian » Law/Patents

injunctive relief

Croatian translation: sudski nalog


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:injunctive relief
Croatian translation:sudski nalog
Entered by: Daniela Miklic Belancic

19:19 Nov 6, 2003
English to Croatian translations [PRO]
Law/Patents / media, web
English term or phrase: injunctive relief
to obtain injunctive or other relief
ihodak4
sudski nalog
Explanation:
...tražiti izdavanje sudskog naloga ili drugu vrstu pomoći/zaštite...

Mislim da se ovdje ipak ne radi o oslobađanju od sudskog gonjenja, nego o nalogu kojeg sud izdaje kako bi zaštitio tužitelja i njegovu imovinu.

Sudski nalog kojim se nekoj osobi/tuženiku nalaže da izvršili ili se suzdrži od izvršenja određenih radnji. Izdaje ga sud na temelju svoje slobode u odlučivanju kako bi se zaštitila tužiteljeva osobna i vlasnička prava od nepopravljive štete

Selected response from:

Daniela Miklic Belancic
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1sudski nalog
Daniela Miklic Belancic
3oslobođenje od sudskog gonjenja ili propisivanja sudskih mjera
Gordana Podvezanec


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
oslobođenje od sudskog gonjenja ili propisivanja sudskih mjera


Explanation:
injunction= s ozbiljna opomena, izričit nalog; sudski nalog ili zabrana, mjera


    Reference: http://www.hmohelp.ca.gov/library/statutes/knox-keene/html/_...
Gordana Podvezanec
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in pair: 583

3 days4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
sudski nalog


Explanation:
...tražiti izdavanje sudskog naloga ili drugu vrstu pomoći/zaštite...

Mislim da se ovdje ipak ne radi o oslobađanju od sudskog gonjenja, nego o nalogu kojeg sud izdaje kako bi zaštitio tužitelja i njegovu imovinu.

Sudski nalog kojim se nekoj osobi/tuženiku nalaže da izvršili ili se suzdrži od izvršenja određenih radnji. Izdaje ga sud na temelju svoje slobode u odlučivanju kako bi se zaštitila tužiteljeva osobna i vlasnička prava od nepopravljive štete



Daniela Miklic Belancic
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in pair: 283

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andjelo Miklic
13 days
  -> Hvala