KudoZ home » English to Croatian » Management

Party holder

Croatian translation: Obnašatelj dužnosti


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Party holder
Croatian translation:Obnašatelj dužnosti
Entered by: Dragomir Kovacevic

09:33 Aug 26, 2010
English to Croatian translations [PRO]
Management
English term or phrase: Party holder
In consultation with Party holder (Sales / Export sales/ Product development) conduct training at customers place for their operating staff in order to create better awareness
Stela Pavetić
obnašatelj dužnosti
Explanation:
ne ide "dužnosnik", pošto to u hrvatskom znači nešto "jaču" funkciju.
Selected response from:

Dragomir Kovacevic
Italy
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3nadležna poslovna funkcijabonafide1313
3obnašatelj dužnosti
Dragomir Kovacevic


Discussion entries: 3





  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
party holder
obnašatelj dužnosti


Explanation:
ne ide "dužnosnik", pošto to u hrvatskom znači nešto "jaču" funkciju.

Dragomir Kovacevic
Italy
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala!

22 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
party holder
nadležna poslovna funkcija


Explanation:
.....

ovo je malo čudno formulirano ako negdje drugdje nije definiran taj Party, no iz konteksta mi proizlazi da bi se moglo raditi o tome da ovaj referent za tehničku podršku kupcima održava seminare u konzultacijama s poslovnom funkcijom (službom, odjelom) koja je nadležna za konkretni predmet edukacije....

Sales / Export sales/ Product development/ Accounting i sl. često se nazivaju poslovnim funkcijama...

bonafide1313
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 16
Notes to answerer
Asker: Hvala Vam na odgovoru. Mislim da ću to tako napisati.