KudoZ home » English to Croatian » Management

community health setting

Croatian translation: izvanbolnička zdravstvena zaštita (praksa, okruženje, sredina) (u kontekstu)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:community health setting
Croatian translation:izvanbolnička zdravstvena zaštita (praksa, okruženje, sredina) (u kontekstu)
Entered by: Dinap

13:17 Dec 21, 2010
English to Croatian translations [PRO]
Medical - Management
English term or phrase: community health setting
With four key business units – Ostomy Care, Wound Therapeutics, Continence and Critical Care and Infusion Devices – xxxxx products support healthcare professionals from the hospital to the community health setting.
Dinap
Croatia
izvanbolnička zdravstvena zaštita (praksa, okruženje, sredina) (u kontekstu)
Explanation:
kako se radi čini mi se o svojevrsnom "reklamnom" tekstu, možda bi se moglo okrenuti i nešto u ovom smjeru... jer poanta je da proizvodi koriste svim zdravstvenim radnicima, bilo to u bolnicama, domovima zdravlja, ambulantama, privatnim ordinacijama, stacionarima i sl.

u bolničkim i izvanbolničkim sredinama, u bolničkoj i izvanbolničkoj zdravstvenoj zaštiti
Selected response from:

bonafide1313
Croatia
Grading comment
hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4dom zdravlja
Martina Pokupec
4općinska zdravstvena stanica
Paris Team doo.
3klinični okoliš
TheCaptainVlad
3ustanova javnog zdravstva
jadrankap
2izvanbolnička zdravstvena zaštita (praksa, okruženje, sredina) (u kontekstu)bonafide1313


Discussion entries: 1





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
dom zdravlja


Explanation:
tako mi se barem čini. ako su bolnice na nekoj gradskoj razini, domovi zdravlja su na razini pojedinih općina

Martina Pokupec
Croatia
Works in field
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 4

18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
općinska zdravstvena stanica


Explanation:
osnivaju se i općinske zdravstvene stanice u Našicama, Đurđenovcu, Koški i Podgoraču -
http://www.bolnica-nasice.hr/povijest.html

Županjski dom zdravlja nastao je, ustvari, proširivanjem djelatnosti županjske općinske zdravstvene stanice i pripajanjem
http://www.dom-zdravlja-zupanja.hr/?o=povijest

Općina Viškovo- Pripremni radovi za rekonstrukciju općinske zdravstvene stanice ...
http://www.opcina-viskovo.hr/default.asp?ru=149&gl=200801020...

Paris Team doo.
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 4

28 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ustanova javnog zdravstva


Explanation:
prijedlog

jadrankap
Native speaker of: Native in CroatianCroatian

2 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
izvanbolnička zdravstvena zaštita (praksa, okruženje, sredina) (u kontekstu)


Explanation:
kako se radi čini mi se o svojevrsnom "reklamnom" tekstu, možda bi se moglo okrenuti i nešto u ovom smjeru... jer poanta je da proizvodi koriste svim zdravstvenim radnicima, bilo to u bolnicama, domovima zdravlja, ambulantama, privatnim ordinacijama, stacionarima i sl.

u bolničkim i izvanbolničkim sredinama, u bolničkoj i izvanbolničkoj zdravstvenoj zaštiti

bonafide1313
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 16
Grading comment
hvala

13 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
klinični okoliš


Explanation:
Mislim da se termin bolje odnosi na sve ostale situacije van bolnice, poput klinike.


    Reference: http://www.eudict.com/?word=clinic&go=Search&lang=engcro
TheCaptainVlad
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in EnglishEnglish