KudoZ home » English to Croatian » Marketing

3 in 1 soap

Croatian translation: trostruki učinak


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:3 in 1 soap
Croatian translation:trostruki učinak
Entered by: Karen Ordanic

15:09 May 24, 2003
English to Croatian translations [PRO]
Marketing
English term or phrase: 3 in 1 soap
Marketing
Karen Ordanic
trostruko djelovanje
Explanation:
Taj "Vaš" sapun ima trostruko djelovanje kao što je vidljivo iz prethodnog pitanja, dakle: čisti, hrani i uklanja neugodne mirise.

Tri u jednom, zar ne?

Srdačno!

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-24 16:12:31 (GMT)
--------------------------------------------------

Umjesto djelovanje treba biti učinak. Ispričavam se, danas radim na bosanskom i zaboravio sam \"prebaciti prekidač\".
Dakle, trostruki učinak.
Selected response from:

Kemal Mustajbegovic
Grading comment
Hvala.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +6trostruko djelovanje
Kemal Mustajbegovic
5 +2tri u jednom
alz


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +6
trostruko djelovanje


Explanation:
Taj "Vaš" sapun ima trostruko djelovanje kao što je vidljivo iz prethodnog pitanja, dakle: čisti, hrani i uklanja neugodne mirise.

Tri u jednom, zar ne?

Srdačno!

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-24 16:12:31 (GMT)
--------------------------------------------------

Umjesto djelovanje treba biti učinak. Ispričavam se, danas radim na bosanskom i zaboravio sam \"prebaciti prekidač\".
Dakle, trostruki učinak.

Kemal Mustajbegovic
Native speaker of: Croatian
PRO pts in pair: 240
Grading comment
Hvala.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  A.Đapo
43 mins

agree  Ines Jurisic: :)
44 mins

agree  xxxkatica
4 hrs

agree  dkalinic
5 hrs

agree  Aida.
6 hrs

agree  Dubravka Zebec
20 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
tri u jednom


Explanation:
slazem se s kolegom Kemalom

ponekad, narocito u reklamama, susrece se i izraz "tri u jednom" kada neki proizvod sadrzi svojstva koja uobicajeno pojedinacno sadrze tri razlicita proizvoda

ovo je samo jos jedna mogucnost


    Reference: http://www.google.com
alz
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in ItalianItalian
PRO pts in pair: 861

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Aida.
2 hrs

agree  Gordana Podvezanec
2 hrs